24h購物| | PChome| 登入
2006-05-09 06:57:11| 人氣179| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Oh Captain my Captain!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

一年嘅英超今日終於都結束咗喇
有邊個人會估到結局竟然會咁戲劇性
由頭帶到落尾嘅Spurs竟然會滑鐵盧
Arsenal重登第四嘅位置

Henry今日score咗個Hat-trick,真係神乎其技!!
佢入完第三球之後在草地錫咗一下
佢真係好鐘意Highbury Arsenal架...
Mark Lawro仲串,話究竟佢係kiss Highbury Goodbye
定係kiss Arsenal Goodbye呢??

今晚型佬Gary (Lineker)話今日應該係Pires最後一次代表Arsenal
我先第一次感覺到失落,因為Robert一直都係Arsenal嘅靈魂人物
然後就係失措,因為我開始覺得Henry真係會走
唔得架!!佢唔可以走架!!
完場見到佢咁開心,咁relax,攬住所有人真情流露
我突然好想知佢心裏面諗緊乜
真正嘅答案,我諗佢心裏面已經有咗
但點解又要大費周張咁做出嚟呢?

我絕對唔係嗰啲當Henry係入球機器嘅人,亦唔係覺得佢仲要還債
我亦相信冇一個真正嘅Gooner會咁諗
我只係覺得spiritually來講Henry同Arsenal已經分唔開
Oh Captain my Captain, please stay!!!帶領Arsenal邁向另一頁!!

(Photo showing Thierry Henry kissing Highbury Ground in the Final Salute vs Wigan)

台長: 小菲比
人氣(179) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會) | 個人分類: Arsenal |
此分類下一篇:Champions League Final
此分類上一篇:不折不扣Gooner

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文