24h購物| | PChome| 登入
2004-05-19 04:17:40| 人氣275| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Highbury之我感

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

球季終於都完喇,阿仙奴創造咗115年的紀錄
38場不敗,恭喜恭喜...
我有好多朋友都唔支持阿仙奴,所以佢吔都覺得好無奈
我知道Henry同Viera今年咁出風頭,一定大把球會想出手
但佢話”I just can´t walk away, when people have helped me so much, back when I wasn´t even scoring...”,”The team spirit is high in this club, everyone stays together and play great football, no one wants to leave”
親眼見到佢地咁團結,我好開心...

尋晚我去咗阿仙奴嘅 Martin Keown Testimonial(榮譽告別賽),
真係大開眼界:
- 從未見過成條街嘅人都著住阿仙奴球衣
- 平時淨係知道英國球迷好異常投入,原來係真架
- 成晚星光熠熠,英格蘭好多球星都有出場,包括碧咸,祖高爾...
- 阿仙奴球員嘅Team Spirit真係好high: Henry, Viera, Pires, Gilberto, Edu臨上機之前都主動要幫阿仙奴踢埋呢場
- 柏金一人帶住個波極速跑一個場,好勁!!
- Sol Campbell嘅超勁Defence
- Jens Lehman嘅急救...
- Joe Cole炮彈遠射(雖然出界)...
- Typical Arsenal嘅4-Men- Attack加上Reyes (my favourite)嘅梅開三度兼贏6-0(Champion又再一次不敗)
我發現一樣嘢:足球真係要現場睇先得,尋晚叫到就嚟冇聲...

久違咗嘅David Seaman都有去,觀眾叫”We want Seaman...”叫到佢真係喊喇...究竟當時佢個心諗緊乜嘢呢??
尋晚係Martin Keown嘅告別賽,最後一次戴上阿仙奴隊長嘅臂章,受到英雄式嘅歡送,佢都喊喇...
被問到今季最深刻嘅一場,佢話”I think the victory at Old Trafford”,全場尖叫,當然啦,嗰場我都有睇,van Nisteroy真係好賤精嘅...

最後,我在此quote Martin Keown嘅一句話,一句我好同意嘅話:
”It might be the end for me (for him啦of course), but I know that it´s going to be the beginning of something special for this club”

(Photo showing Arsenal at claiming League cup 2004)

台長: 小菲比
人氣(275) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會) | 個人分類: Arsenal |
此分類下一篇:不折不扣Gooner
此分類上一篇:點解阿仙奴?

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文