24h購物| | PChome| 登入
2004-05-09 21:53:47| 人氣228| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

點解阿仙奴?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

每個週末都會好興奮同緊張,
因為又係英超聯的時間
今年我真係非常投入,令身邊嘅男士都覺得好驚奇
最令別人(甚至連自己在內)好奇嘅係
點解我對阿仙奴百份百咁支持??

由一個只知道足球係用腳踢嘅人,到而家會同人大講波經,
我諗最驚奇嘅應該係媽媽

想起當初開始支持阿仙奴係因為佢支持曼聯,
根據心理學講,這是Reaction Formation嘅表現
後來不知不覺就成為忠實fans

我諗最令我Impress嘅係所謂阿仙奴精神
在阿仙奴,金錢欠奉,但仍然可以吸納到一班世界級球員,不離不棄
咁嘅球會一定有一定嘅吸引力
PFA亨利,自己攞晒彩都隻字唔提自己,我記得我世界盃時好唔鐘意佢,覺得佢真係好火爆,睇住佢一路成熟,變得好有風度,令我好開心
老將柏金,我媽媽好鐘意佢,寧願在阿仙奴度等退休都唔願返Ajax做主將
領隊雲格,從來都唔會向外界特別讚某個別球員,並好體恤球員,恩威並施
佢講的”When Sol’s ready, he’s ready”令所有人都好感動

近日我亦有空暇嘅時間去睇下其他球會嘅網頁
從中都體會到其他球會嘅精神
車路士網內將每個球員嘅身價如數家珍般
利物浦領隊就每日都好似冇咗Owen同Gerrad就會死咁
費格遜仲衰,輸咗波就話最衰阿邊個邊個冇出場啦
隊波變咗One-Man-Team,咁樣點叫球員信服呢?
要知道在英國,個個都好注重武士精神,團隊精神真係好重要的

今日下午就係阿仙奴第37場英超聯
而家每個人都等住睇下究竟有冇一隊終於可以擊敗佢地
當其他人都盡地一搏,抱住同一個信念總之要佢地輸的時侯,這是最危險的
希望佢地可以保持不敗,締造歷史

(Photo showing Thierry Henry in 2004 Season)

台長: 小菲比
人氣(228) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 運動體育(各種運動、運動情報、球迷會) | 個人分類: Arsenal |
此分類下一篇:Highbury之我感

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文