24h購物| | PChome| 登入
2007-02-21 21:03:24| 人氣78| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 情 人 節 及 新 年 假 期 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新年快樂
身體健康
青春美麗...我識講咁多咋!
希望新o既一年,大家心想事成啦!
***
講番情人節
我收到o既禮物,當然係靚靚o既魚型頸鏈,多謝~超文!!!
o個日我拎左假,同佢去左看戲--翻生x羅x,一級戲,我覺得新年就近看呢d戲先正常架ma!哈哈 同超文行左陣太古廣場,嘩~實在無野o岩看,哈哈 夜晚同佢去左金滿庭食野...
竟然錯誤地點左...酸辣湯拉麵、麻婆豆腐及紅油炒手,全部都係辣野...辣到我...
不過今日都過得幾開心。

每次放假後又要番工對住個死金毛狗,我就覺得好痛苦,我都唔知點樣令到我無咁憎佢,但佢所作所為根本就係令人作嘔,成日搵機會話我o地,呢個aelo又係,攪乜鬼印左批空白的家長信,攪到阿恩畀人捉佢話,佢仲離譜,同florence講,話想用電腦系統處理埋數呢部分,咁florence係負責呢d野,咁係咪即係代表唔用佢,炒佢呢...
同會計部講年初四有兩個全職同事番工,但係無同我o地講,咁又代表咩野,我覺得令到我可以再番工開心的方法,就係唔做囉...
我宜家好努力咁搵工,希望可以早日離開呢度咁黑暗的地芳...
加油啦!!

新年..
年初一..太熱同落雨無去超文家拜年
年初二..超文黎拜年食開年飯...好開心
年初三..照顧我親愛的小狗...小白...
年初四今日...同超文去左唱k...
聽日要番工
年初六見工...加油
呢個新年...無咩特別氣氛咁o既

聽日要影近照呀..記住提我

ps
超文同我想一齊4月去旅行
去得成就好

相中人係我大表弟...狗-小白

台長: 桃子豬
人氣(78) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文