24h購物| | PChome| 登入
2008-03-08 18:06:47| 人氣134| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

*  Long-Term Diary *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係2008年3月8日--婦女節

感覺上好似成日都好累咁,好想放個長假期,遲下可能去澳門同心愛的超人一齊行下,好想兩個人一齊去短TRIP,佢媽呀爸呀家姐都唔打黎,咁就完美啦!

早排超人嬲左我,雖然好快好番,基本上我O地每次嘈都會好快就無事,可能我O地都好緊張對方,唉。。我今年25歲,距離適婚年齡愈來愈接近,但真係問我心底O個句,我認為28歲結婚,真係太早,問我恨唔恨嫁,我都唔知道點解。。。我無好好認真咁憧憬過我將來婚後的生活,可能由細到大,我都希望一直陪住我女麻同爺。。。超人最近呢年成日提儲錢結婚呢個話題。。。
我都有話佢。。工都未搵到。。。

加上。。。宜家番工O個度,公司希望我讀番個MASTER,我認為唔收我多,我又唔太想再讀書,一來懶,二來無錢呀。。。
就算有推薦信又如何呢,拖拖下到今日啦。。。3月15日係DEADLINE,我都未填表,。。。
宜家夜晚讀緊的ALS差一年多先完成,係讀我都想一年後先再決定,但我上司又成日提同迫我,鬼唔知讀左。。。將來我可以再更好的生活咩,但就放棄好多野,分分鐘超人會唔要我。。。

讀左就會更窮,雖然O係三個月至半年,我應該會再加人工。。甚至升職,但都無可能儲到咁大筆錢。。。
好希望自己係有錢女。。。就唔駛因為讀書而儲唔到錢結婚。。。

天呀。。。

如果我中學時努力D,可能宜家就唔駛咁煩。。
>。<

PS。超人早日搵工

台長: 桃子豬
人氣(134) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文