24h購物| | PChome| 登入
2007-09-26 21:41:37| 人氣169| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 不 能 說 的 秘 密 (超讚) *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

* 首先,同超人一齊正式三年又一日,話長唔長話短唔短,哈哈~好開心亦好珍惜每日在一齊的時光,亦都好肉麻地~哈哈~佢叫我做「三週年豬豬」我就叫佢做「三週年寶寶」。*

^^ 讀書o既時候~起,我已經係JAY的粉絲,好多個都話佢唔靚仔,但見過佢真人,見佢一路彈一路唱「安靜」,覺得好勁~同埋好好聽。之後佢愈來愈紅啦~~~^^證明細眼都有market

今次係佢做男主角及第一次擔當導演...同時兼顧係好難,好多初哥都會~拍爛片。(當然佢都唔係第一次演戲,佢o係黃金甲同埋頭文字D都有演出,但好明顯頭文字D...比較出色,因為唔需要太多面部表情,佢做番自己,而黃金甲,我覺得係服裝同形象出左問題,個造型唔襯佢)

*不能說的秘密*
係個都幾感人的電影,我覺得係好值得看,不過,一定要好專心去留意劇情,因為留低左唔少的伏線。

整部電影~最重要O既係琴譜-SECRET
我真係估唔到...原來係周杰倫作,我以為係真正的古典音樂,因為真係好好聽~路小雨O係琴房發現左呢個琴譜,見到有幾句英文...意思話...
一彈呢首歌旅程就會開始...第一眼就決定左緣份...O係結尾時要用最快的MELODY...

小雨彈左呢首歌,去左20年後的世界,第一眼見到O既就係周杰倫(小倫)
亦只有小倫先見到小雨,其他人淨見到小倫成日對住空氣說話,兩個後來相戀,不過因為誤會...小雨彈琴又番去自己的世界,仲同老師(黃秋生)講左自己發生過D咩野,黃秋生後來同小雨個媽同班長講,揚開晒~攪到個個當佢有精神病,仲要食藥...面色愈來愈差...O係畢業典當日,小雨彈琴番去20年後...

見到小倫彈琴...小倫見到佢,梗追出去~可惜小雨見到小倫隻手有條手繩,係屬於晴依同學,佢好嬲..又番去20年前..伏O係木台上寫低自己的遺言,我叫小雨,我愛你,你愛我嗎?...之後佢係死左(本身佢係個有氣喘的女仔)小倫去到小雨屋企,佢媽畀佢入小雨間房,發現左張相..係小雨同佢爸的合照,就番去問佢爸有關小雨的事...後來佢終於知道整件事,亦知道舊琴彈SECRET係可以穿梭時空,佢太掛念小雨...

決定冒住生命危險,都要番去搵小雨,因為舊琴O個個大樓O係當晚拆掉,所以...小倫彈時憑著記憶,..愈彈愈快,所以佢番左去小雨未發現琴譜的時間,小雨當時都未認識小倫...命運都改變左,小雨無死到,小倫去到o個度同小雨重新開始,但20年後就無小倫呢個人,因為小倫o係1979年跟小雨有張畢業照...哈哈

無咩可以挑剔的地方...入面好多地方,都會後來解釋番...黃秋生連演國語電影都可以咁勁同攪笑...好利害

哈哈~真係好巧合
之前同超人翻看西遊記之月光寶盒同下集..咩奇緣
入面講周星馳用月光寶盒講 般若波羅密..就可以穿越時空

滿足完...聽日又要工作,好唔想郁呀...

PS
SECRET音樂盒一個
好聽

中秋節快樂...(如果多D假就發達)


我對寶寶的了解~
1.熱愛鬧鐘,不過佢D鬧鐘生命好短暫。
2.沉迷買杯~~~佢看杯的表情,我相信同佢舊時看咸片差不多。
3.鍾意買KEYBOARD~可以話隻色唔襯,要買新。
4.愛換電話~總有藉口SUPPORT自己去買部新。
5.好有性格~話想去入邊間SHOP話買咩野,畀我BAN一次,佢就話唔去囉~唔買囉,我話去啦去啦,就話我煩,好堅持唔入就唔入。
6.唔聽我講野,話佢頭髮多左~無甩,就話我呃佢,同假。
7.鍾意欺負我,佢會覺得好HIGH。
8.樣衰唔緊要,大波就係BONUS。
9.鍾意點我讀體育新聞,借機炳我...
10.好多...哈哈 基本上,超人成日都嫌我煩..佢好難成功買到貴野...呵呵

台長: 桃子豬
人氣(169) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文