24h購物| | PChome| 登入
2007-02-08 20:20:19| 人氣144| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 我 受 到 恐 嚇  >< *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢排喊左呢一兩年的份量,認識我o既人都知...我好少喊,一喊親就係大獲野。
講番尋日發生d咩野,我係做星島學校部門,尋日發生左樣好大單o既野,就係我o既運輸公司(代理)勤力德jam錯左第二日o既單畀司機派送報紙,而我新上司金毛狗就一味o係度一味幫住班司機...
我只不過問左句 即3伙點?司機咪無單派報紙...佢就發晒癲..咁話 你估我做錯ga,都唔關我事...xxxx 之後叫左入房再鬧

出面所有發行部同事都聽到房入面o既內容,可想而之佢係幾大聲...
仲要係半掩門鬧,仲話會每日捉我入房鬧..恐嚇我...又話我o地三個針對佢..你o地係咪好憎我呀... 我都話唔係...
講咩都無用,佢發晒癲咁話以後都會咁對我。
尋日下午放假,今日我番黎ok晒d野就直去人事部報告番尋日受到恐嚇...話受到不合理的待遇,講真..我o地三個成日畀佢惡意批評同埋窒..哈哈 佢點解唔將心比己...癲線
今日好忙..同人事部傾完就同會計,市場部講..再搵總編傾
佢o地話成件事我畀人針對,根本對人唔對事...同埋chrsi有bb..入房問梁生..梁生都話 你驚就出去自己行陣。人黎咩...

我努力令到d人相信我...
加上我呢邊有人肯做證人,人事部都要畀個交代我啦。
>.<番工番到好無意思同好無心機..

尋日一見超文即刻喊到收唔到聲...
今日下午看醫生仲要發燒添...

每次都整濕晒超文件衫...carmen好鍚我,送左d野哄我,d同事好鍚我,對我好好,不過呢個時候有超文個身攬住喊..係唔同d

ps
暫時我安全啦
carl同黎生幾時救我
快d啦
我愛超文
我要辭職
好多段落呀

台長: 桃子豬
人氣(144) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文