24h購物| | PChome| 登入
2008-01-05 21:54:54| 人氣159| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 大雜~~"會" 日記 *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

好耐無寫日記啦~
係時候UPDATE~D資料
講番~~
12月20日-公司12點半就整左個內部聖誕派對,但我下午拎假去超人畢業典禮,食下SUSHI,影張大合照就閃人。。。啦!~
o個日,我早左去到,仲打算畀驚喜超人,點知佢仲未採排完畢,我就去左食野,然後上去。。見到舊同學,就一齊傾下近況。。好多野,3點半入場,但超人家姐未到,等埋先齊入去。。哈哈
身為女朋友去看男友畢業典禮的感覺。。。係。。好似終於等到啦,佢可以賺錢養我。。。佢家姐仲好笑拎病假。。去看細佬畢業。。
(有相,請參看facebook)
超人上台d相。。麻麻地,佢好不願意咁囉。。shit

12月24日 (放假)-煮意粉
相入面o個兩碗就係我 打令 的作品---肉醬意粉,好好味呀,佢第一次煮野食畀我。。哈哈。。其實佢整咩畀我,我都好開心。。。第四年一齊過平安夜啦!雖然我o地唔會周圍行去看燈飾,但係o係屋企過都唔錯呀。。出面d野食咁貴。。。我o地5點左右去到新世紀,竟然撞到natalie同文達,哈哈。。。寒喧左一陣,話約日一齊出街,就bye啦。。。
當日我7點半多就番左屋企,姑姐問我點解咁早番。。 無偈啦,有時我怕愈夜愈人多,超人番去時會好麻煩。。。

12月25日。。。
超人下午上我家整電腦。。。
哈哈 皆因12月23日。。我好努力咁照顧我親愛的。。。小白
當然我兩個妹都有功勞。。。好耐無同我爸食飯。。。(我指咁小人的情況下),平時都係做節時同木台食飯。。。
部電腦真係壞得很,我問爸b借住用,點知佢話平呀。。買部新啦!但有代價,就係同小白散步沖涼。。。
小白係隻好討人歡喜的狗,雖然我爺嫌佢無bobo咁活潑,但係我覺得小白d溫馴性格。。易教d

買左新電腦。。。就交畀我男友處理,同埋處理下舊電腦啦。。
勁開心~唔駛再煩成日都開唔到電腦或發出怪響的問題啦。。

12月26日,超人番工。。。開初都想約人出去,後來出左咁多日街,都係留o係屋企看下惡作劇2吻。。。哈哈 好正呀。。小綜同超人一樣對眼細細,好可愛。。依然好看︿︿

12月31日。。超人都係番工。。。
雖然除夕無得見,但傾到電話都唔錯啦。。。o個日3點半就放工,有同事仲請食飯添。。。大家都好似無心工作咁。。哈哈
多謝joan提早講happy new year~~
新一年啦。。。要記住打文件,要打2008年。。。哈哈
新一年我希望。。宜家讀書o個度。。功課考試都順順利利
另外,想我同超人都可以擁有份適合自己的工,哈哈。。。然後32歲前結婚
仲有希望超人。。個第一任女友唔好再煩佢。。。阿門

1月1日 (元旦)
看我們這一家。。。事關超人今日都係番工
辛苦死我打令。。。自己出去沙田兜下。。就見到有人表演整日本年糕,一個打。。。一個濕水o係樹搓。。。好核突咁。。。去左學生書屋看二手漫畫。。
無叮噹o既。。算,呢年開始想買番晒舊時出過叮噹的漫畫。。太好看啦!我傾向鍾意看漫畫多d。。。而我們這一家就一定要看動畫,真係好生活化的卡通片。。。正

1月2日
經典日子。。。超人拎sick leave,因為佢畀條毛插到隻眼。。。
哈哈。。。笑死我啦!
之後佢連放4日,不用上班。。。正啦佢,咁凍的天氣最好訓覺ma
但超人都唔鍾意宜家間公司,好想辭職唔做。。但又唔搵
佢真係。。。。哈

1月4日-見到個二百磅多的肥妹同男友傾電話。。好肉麻
但突然間個男仔似乎想飛佢。。。個女仔話 點解你要咁。。你夜晚唔得閒,我咪宜家黎搵你囉。。。你當我係o個d女仔。。。我唔想你四圍溝女。。。o係度勁喊。。。。超人衰到話 我實話屋企無人。。。哈哈
又話點攪得落呀。。

1月5日--開心日,同叮噹,祖安唱k日
早左到等叮噹。。。祖安又無咁快,我o地就掃街邊小食。。。好味
2點45左右開始晌到5點20分完。。。都ok
第一次同叮噹唱,我同祖安就第二次。。佢o地夜晚去看華仔演唱會。。。一齊由旺角行去尖東。。食m記傾下偈。。。遲下1月14定5番學,又可以成日傾偈啦。。。
但要嘔左份功課先。。。慘

1月26日要同豬家寶去做part-time,好緊張,太耐無做啦。。
超人就唔太想。。但都已經由得我啦。。。哈哈
窮呀,要賺下外快。。

PS
2月14日情人節
4月4日低能呂超文生日

台長: 桃子豬
人氣(159) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文