24h購物| | PChome| 登入
2007-12-15 18:33:24| 人氣127| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

* 周 杰 倫 演 唱 會 (一個字:正) *

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

*好耐無打日記啦我~~懶左好多,呢排成日都想訓覺,年年轉季~天氣一涼少少,就特別好訓~

*恭喜~叻姐,出年成為文達的夫人。

*12月8日~超人同我一齊去左看周杰倫演唱會,竟然280蚊坐第33行,一路行一路震,咁高望落地面,真係有d腳軟的感覺。我仲哦阿超人點做野,哈哈~坐我身邊的女仔,真係...右手揮捧左手fing來fing去,多次打到我~又成日行來行去,攪到我縮腳,超人起身,...真係o個句,可以的話,佢再開,我寧願買貴飛~不過見到周杰倫真係好開心,好多首歌都熟悉~~雖然一早知佢臨尾會唱邊首,少左驚喜..但無所謂啦...
哈哈~真係好帥...

咁大個女都係第一次去看演唱會咋~唔知下次會係幾時?

*早排同蝦仁炒蛋同埋佛羅倫斯傾電話黎,哈哈~估唔到星島marketing又多一個人辭職,辭職理由話成日ot,竟然個阿頭叫晒所有m同staff入房,話班m做咩唔夠員工一齊ot...好可憐,明明班m都有ot~
不過o個個阿頭係有d心理變態,之前蝦仁辭職,理由話去台灣工作,竟然要蝦仁畀證明...真係痴線...
應承左遲下同蝦仁同佛羅出街食下野...不過要搵日得閒..超人又番工wow

*12月14日去十下十下
哈哈~終於同叮噹,祖安及G一齊出去外面食飯,事緣我每次都放人飛機..
今次終於食得成,去左尖咀寧記度食...d野食上得好快,味道ok..
但未到9點已經猛叫我o地準備埋單...哈哈 傾得好開心,發覺原來我o地幾個都係d劇集迷...呢排看完套茶煲阿四,有d想翻看,實在太好看啦~~9點左右超人黎到接我,o個日朝早番工,我踩到粒釘,我整唔走,...哈哈 超人好成功咁幫我炆走左,好彩對波鞋厚底咋...唔係我腳板底多左個hole都似

黎緊聖誕~唔知做咩好
超人又成日番工
得閒d日子,生蠔又問o個日得唔得閒出街
哈哈~但超人番工d日子,同生蠔佢o地出去,我又會好孤單
好矛盾~~~~

下星期四超人畢業典禮..
o個日下午我放假去看佢畢業..哈哈~又可以看佢著西裝,可能佢有肚腩,如果減下條腰,著西裝會好看好多

PS
想放假

台長: 桃子豬
人氣(127) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文