24h購物| | PChome| 登入
2003-11-14 00:38:23| 人氣66| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

instrumental LAB 5記趣之白痴大pat豪

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2003 年 11 月 11 日 星期二 【微冷】

我而家0係碧秋...
等梗做lab5
之後會組聚
去康師傅宿度食pizza~~
為左唔比人delete我account
我就襯last day寫返個diary
我而家要走喇
bb

(續)
大paT豪真係好好笑, 一入到去, 都未行近佢, 佢已經超住我....
HA, 原來佢比康, 李鴻基話,
不過都唔關我事GA喎, 我都冇諗過要話比任何人知GE, 邊個叫阿康0係度喎......
之後做LAB, 條友正經時, 把聲都幾好聽, 佢仲好鐘意唱歌TIM.....
同條友吹水吹到唔知去左邊....
仲吹到文迪怕怕羞羞咁, HAHAHA, 第一次見佢咁GE樣GA咋
(都唔關我事GE, 係佢自己身有屎, 比大PAT豪睇到之麻)
吹左好多野, 吹吹下仲知道原本INSTRU唔駛LAB QUIZ GA!!!!!!
我一直都以為有......開心死我呀!!!!
我都已經控制我把聲GA喇, 佢都要話我好大聲, (其實我係尖D0者), 又唔比我周圍走, 唔比我同另一組講野, 連我望下人地都唔得呀!!!!!
我只係想話呢個咁開心的消息比PEGGI知之麻, 佢又話我周圍搞事, 仲話我會令佢比人抄喎.....
我只係想知佢Y叫大PAT豪之麻.....咁咪研究下囉, 我都係講下真話, 佢又話我唔當佢係DEMTOR.....
總之,........ LAB5好好話, 大PAT豪好好笑, 好正~~~

台長: 姝妹
人氣(66) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文