24h購物| | PChome| 登入
2008-05-07 10:42:09| 人氣29| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

A great day in WA Musemum and meeting with BC!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2008年5月6日

今朝早做ge 野就係去library 上網,upload photos and update diary喇,當然唔少得去同d返緊工都可以msn的人msn la。上網上到1點先走呀。之後返hostel煮lunch 拎出去western aus musemum 出面食。今日食muffin整的burger, 有好厚的牛肉,tomato, 菜,係太少mustard 囉, 唔係就超好食喇~

之後去左入左musemum, 估唔到咁多野睇, 有好多標本, mammals, marine organisms, aus的土人的history, 仲有最得意的puppet 展,超好玩~~一睇就睇到5點收圖,想去埋art gallery都唔得。唯有聽日先去啦。影左好多想, 你地得閒就睇下啦。 個musemum好好, 唔駛錢之餘, d 標本全部原隻size上, 總之好有"翻生株羅館"ge感覺,見到佢地係真係會怕, 真係好似想衝過黎你度咁啦!
去到minerals 個度, 見到好多copper, zinc 等等的compound的crystal, 好靚, 仲見到periodic table實物板, cu 座periodic talbe收皮啦! 結論係....我要快寫好份final thesis and 最好寫到manuscript...

睇完musemum, 都開始天黑, 一日的可活動時間又差唔多要完喇。搭左免費的blue cat 貓巴士,見到下swan river and king’s park。有機再行下~搭搭下我超sleepy, 原來我地差唔多搭左1個鐘!!wow, 點解o係perth city 的一小part行一轉都會咁耐ga, 怪不得我眼訓啦!返去食dinner, 又見到mark...佢係hk人, 不過佢一d都唔似30歲以下, milla叫佢做"賤男",cos佢擺明同個係人個待鬼妹都冇傾幾多句,就係咁攬攬錫錫喇。um...咁我又覺得呢度d人都係咁ga la,只係佢係hk人o者。anyway, 有咩事都唔好比我見到佢, 佢都唔好同我講野好喇。

食完野我就去左打電話返hk,cos我買左張好平的tel card, aus 8蚊, then用hostel的tel 打入aus$0,6就有超多分鐘打喇, then每min都只係4仙。不過要打去mobile先平d, 而hk fd的mobile又入左去hk sim card度,so我只可打比我記得的人,即係屋企人and少量fd only... or下之copy左d number先再打啦~

10點幾就約左bc 飲野。佢係pallas男友tom的知己。雖然我本身同tom唔算熟,不過我今次去aus就處處得到佢的幫忙喇, thx a lot!!
初次見面,好客的bc先車我地遊一遊, 第一次睇到perth city的夜景,都唔錯ga,當然少燈過hk好多啦。平時都真係冇可能自己出晚街ga, cos都危險。仲眼左king’s park兩旁的樹, 有唔同的燈光, 都幾靚~
then我地去左一間24hr營業的restaurant, o係perth真係好難得有開24hr的店。bc請我地食左fish & fries, 飲mocha & iced choc, 超好人!! 佢好talkative, 同佢有好多話題,講咩佢都知, 好update and in,同佢好有共嗚。而且仲講左好多我地唔知ge野, eg 咩叫「飛雞﹑飛鴨」等等。佢雖然o係aus住左8年, but對hk的事好清楚, so nice!!!
我地傾到12點半,其實要傾都仲可以傾ga, 不過都真係係時候散喇。佢仲話thur佢3點-5點落場時可再帶我地去玩。 嘩!!!!真係實在太太太好人喇!!! 我地都真係冇以為報, 只能比阿輝托我比佢的e-zone比佢, 我仲要衰到阿輝比左錢我買的latest e zone都重得濟拎唔到....sorry!!!!> <

今日真係好開心, 有得上網, 有得睇好正的musemum, 仲有得同新朋友傾談,真係開心到不得了。本來下午的sleepy咩都冇晒lu~
thx bc! thx tom & pallas 2~~~

台長: 姝妹
人氣(29) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文