24h購物| | PChome| 登入
2009-10-26 01:36:56| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

久未露面

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

多久沒有來寫日記了......

每一次來到都很想寫, 很想寫....但遲遲落不到筆.

我過了一個極之黑暗的時間...每天就只有喊, 從來....未試過感覺到自己的咀角係幾咁重, 每朝早對著鏡子裝出一面笑容. 痛苦得.....唔想出聲, 手震, 坐立不安, 今次係完全的想把自己關起, 很多負面的說話在腦海裡面出現, 人變得敏感, 非常情緒化.

 

朋友總覺得我笑容滿面, 大顛大笑, 識人廣, 為人很樂天. 但如果我話.....我曾經.....想過自殺, 你會相信嘛? 真的! 我曾經有自殺念頭 (放心! 我還在生存寫日記 ^^). 我不是別人想像的那麼強, 心裡面的負面思想常常主道了我, 令我很辛苦.

 

這兩個月來, 家庭, 工作, 感情.....同時間的衝擊, 我很痛...很辛苦.....好想去傷害自己, 想法很亂, 兩極思想, 一時想到很低很低, 一時就想到很高很高. 害怕去見人, 唔想見朋友, 唔想講野, 因為覺得自己煩到朋友, 感到..朋友生厭唔想再聽我講野, 所以想收起自己. 害怕孤獨的感覺, 想朋友關心自己, 但又唔想出聲, 辛苦得唔識講.

當自己好辛苦好辛苦, 好大壓力的時候, 還以為他會安慰自己, 關心自己....突然奇來的態度令我痛上加痛. 想起很多的事....我只想你一句關心都咁難嘛?!

阿詠, 究竟為何活著?! 每次當唔開心的時候, 就有人會問我"你拍拖呀?", 就在上星期, 兩日內被了四次, 一問到這個問題我就不答, 得罪講句....有點生厭. 無人會愛阿詠的, 所以唔會拍拖, 大家可以放心.

我很可怕嘛? 為何要刻意繞路回家, 不願和我同路? 我沒有珍惜嘛? 為何要討厭我, 朋友都無得做? 為何要話我"唔值得可憐", 講d咁難聽gei說話來傷我? 你們想我如何.....

走吧! 朋友...你不喜歡我請走吧, 不需要可憐我而留下...

這段黑暗的日子, 很可怕, 一點安全感都沒有, 身邊一個一個的遠離自己, 無助又失樂的感覺, 能活到今天總算是好運. 現在...心情算是平靜了許, 總算控制到自己的情緒, 但還是不多想出聲, 很想被抱著的溫暖感覺.

 

 

慢慢來, 我會康復的, 有一天, 笑容會再現 ^^

台長: 小妹
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文