24h購物| | PChome| 登入
2008-10-04 17:52:45| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

不經不覺...開了這個日記已經就快三年! 看回這三年間所發生的事, 人在變, 事在變, 心情在變, 自己都老了三年呢..... 

過去.....開心不開心都會記下來; 這一年間....主要寫的都是不開心或是心情話.  是人大了所致嘛?!

對我來說...失望的感覺總比較多, 是因為我對所有事都太認真, 是嘛? 

到現在, 我還會到朋友們的日記遊樂, 看看朋友們近來如何, 不知道....我的日記有人嘛? 至少還有我會來....^^

我自己? 近來公司無咁忙了, 但好煩! super的追命email, 討厭到極!! >.<  連個客要我地做gei事佢都可以ban, 佢咁勁..不如佢自己同個客deal啦, 唔好攪我地li d細.

忙...返學...下星期考試. 雖然係Oral, 但好驚會fail, 因為d音捉得好緊噢~ "th", "v", "l", "w"......

玩.....很想去玩.....咩野都玩!! 有野玩就預我!  但.....搵人係好難....

收到朱的msn, 有點擔心, 希望佢快d無事啦~

 這個公仔好得意呢~

 

可以唔洗我打標題嘛?

 

 

 

上星期開始, 身心都很差, 很容易就頭暈, 思想很亂, 無法集中, 心情很down.  很差呢......>.<

 

我..其實係一個幾悶gei人, 幾..negative的人.....

台長: 小妹
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文