24h購物| | PChome| 登入
2007-01-21 01:15:40| 人氣33| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

忙裡偷閑 ^^"

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

新的一年工作勁多, 某公司一次來43份files, 俾左唔少OT錢我洗(好野~).
上星期每天都OT, 星四仲十點半先走, 星五九點半, 星三安爺生日, 很難得的早點走人. 今個星期好點兒呢, 星期四五都準時收工.

近來見同事仲多過見家人, 上星期真的做到有點炆, 走的時候阿軒仲問我仲乜咁靜, 真的做到有點唔想出聲.

上星期六公司旅行--海洋公園, 玩了一整天放鬆點兒呢~
見到同事們的另一半, 有一家大細的^^
玩遊戲波波拋到兩個好靚靚的紅色磨枯呢(一個我的, 一個佢女友), 仲有好多”蘿白人”....不過我地唔中啫 ^^”
成班同事圍住個牛奶樽拋圈圈, 洗左百幾蚊...但無個中LAW...-.-!!

星期二, 有人請食TEA!
因為有人在公司旅行中左5000蚊, 請晒MK組食TEA. 多謝晒~ (但...其實個人我都唔識GEI..^^)

今日, 星期六, 推左所有約(SORRY呀各位朋友們~), 因為實在太累很想有個”休息日”, 瞓到一點才起身, 很爽~




近來...
在公司有點唔開心...
我做錯了甚麼, 竟然得來一位同事”西”面對我.
他只係唔踩我一個, 我很少和他溝通的, 都唔知點解會得罪佢.
我唔覺得係我問題law~
還有....近來....總是和同事們少了很多溝通, 就連karin....都少了.
鈍時記起安爺說過他在公司的事情, 仍然要克服, 我也要學習放鬆.

台長: 小妹
人氣(33) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

Ira
我做bv果陣9成日子要ot至11點-12點呀!
仲慘............
2007-01-22 11:46:55
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文