24h購物| | PChome| 登入
2006-06-07 00:27:04| 人氣25| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

見工 >.<

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

第一份見工呢~ 因為post上網的人工都幾低, 所以我都是抱著試下的心態去見.
點知.....見正個外籍人士, 仲要係阿Rao那種("r"音重到爆的印度人) >.<
見左成個鐘, 都知自己的英文不是太好呢, 只是明得幾多答幾多的心態, 咁那個head都幾好人呢, 講到我明. ^^

"parent" 他讀到 "balance", 我聽唔明, 他說"father & mother"我先知佢講咩呢 -.-!

見完工, 心情其實不是太好, 一來覺得自己in得唔係咁好, 二來...本來就是心情不佳的.
回到家, 心情...加上加...

我的壓力很快就迫我到了盡角呢! >.<
很辛苦~




我只想找個人訴訴, 但...訴不夠兩句, 多數都不會再理會了, 我只好收起咀, 一句話都不想再說了. 是我...煩了人呢...

獨個兒哭泣太多了, 無法再control淚水出來與否了.



對不起...你!
每每都和你吵, 我知..我的心情很不好, 連帶脾氣也不好, 苦了你呢.


To 朋友們,
很不好意思, 心情..的確很不好, 如有得罪, 多多見諒~
多謝~


6月應該是開心的, 但....

台長: 小妹
人氣(25) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文