24h購物| | PChome| 登入
2004-07-19 23:10:24| 人氣10| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

pizza~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日起身係突然自己彈起...諗起都好笑...
因為有人送貨黎...
點解會送黎...
阿ma都唔會叫超級市場送貨..
但阿哥只係問「俾左錢未?」
送貨ge人就答「俾左啦」

好笑ge野就發生...
送左黎ge貨都唔係我地ge...
點算呀=.=
阿哥冇搞清楚就收左超級市場ge貨
想打俾超級市場,又冇超市電話..
d貨就擺左係一邊..
d人快d黎拎走..
唔係我地嫁...help~~

今日阿哥休息..
我先前搞錯左佢星期二至休息..傻~
佢今日請我食pizza...
新出的芝脆批...
我食左2件就飽飽...呼~
仲有焗飯同雞翼同蒜茸包...
點食...2個人真係食唔哂...

今日又睇電影...
睇到頭暈...

頭先權打黎話星期日小學同學聚會...
佢d效率真係快...
先前同佢提過...好快就搞...正.
要俾心機~~

台長: valerie
人氣(10) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文