24h購物| | PChome| 登入
2004-03-23 00:37:00| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

sleepy的monday..

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

知道sarah 6點鐘先訓.. wa..原來係做case competition..好強..
見倒佢同佢groupmates 的衝勁.. 真係好powerful ar!!

見倒fannie 今日紮紮跳..冇事la..放心哂... 仲好大力tim ar.. ^^"

french堂..例訓la.. 我都唔知訓o左幾多堂french la.. 咁落去..真係唔得lor..philip不斷望住我..>.<

睇完tuesdays with morrie la.
下一本想征服o既係"the unbearable lightness of being".. 但係快要開始debate la.. 冇時間.. 同埋.. 一諗到我仲有好多readings 要睇.. 又有兩份paper 要寫...都係.......
仲有好多書要溫.... 就..grey 哂..v.v

willis.. 開心d la..
唔好成日屈住自己la..
你話覺得我成日都好開心.. 咁我都有唔開心o既事ma..
最緊要都係自己點睇ma...
happy is juz a subjective feeling!!

台長: ta ta
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文