24h購物| | PChome| 登入
2004-03-18 00:29:00| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

17/3/2004

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚-->一點前sleep ar!! 好耐冇試過la --> happy!!
所以今日上french.. 冇中下中下... fre mid-term.. luckily --> not bad..
i would try harder ga la..

同友人i傾謁...希望你快d找到自己o既方向la..
我都試過哩個階段.. 信我la.. 過o左就冇事ga la..
你一定會搵倒屬於自己o既路ga.. support support...

跟住.. 飛翻屋企..
見倒家姐開心-->我都開心翻!!
你ar --> add oil for the coming exams ar --> support support!!
仲有ar. 俾d信心自己la!! 你得ga~~

跟住又飛翻中大... 謝謝家姐俾我o既蛋糕..
又拎住好多o野la!!

之後--> 同chris 佢o地食ice-cream!! 開心~~
我又忍不倒口la!!

見倒siuming @ 紫霞~~




















o係火車站... 見倒一個熟悉o既身影......

台長: ta ta
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文