24h購物| | PChome| 登入
2004-03-06 00:25:00| 人氣20| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沙田遊~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日-->朝早.. 掙扎o左好耐..先起身..好唔想去上堂o我!!! >.<
又夜訓ar ma.. ^^"
但係again.. 唔係有咩特別o野做的~

stot 堂.. overrun .. 2:00 先放人ar!!
同阿陳都-->唔耐煩!
我o地要一齊做好個stot o我~~

同o左chri chri 去沙田飲飲食食...
第一站 : 上海面店--> 鍋貼 + 豆沙餅
第二站 : m 記 --> 麥樂雞餐
第三站 : pie & tart --> 鮮奶tart
第四站 : 許留山 --> 芒果西米露
第五站 : 魷魚鬚..

好可怕ar.. 食o左好多o野 --> 我諗.. 係時候要減肥la... >.<
hope 可以忍下口la!!

我o地仲做o左外賣員-->buy o左好多o野翻去俾debate人食!! ^^"

台長: ta ta
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文