24h購物| | PChome| 登入
2021-11-15 19:40:12| 人氣5,826| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 1 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

14/11/2021


今日係第一次玩打孖一齊慶祝生日,事因十一月有阿Ming同Andy生日~!!
而早前我都已經同阿沈夾好要點做啦,當然結怡亦都好幫得手去做事前準備~!!

我地今日約左1:00pm出到去觀塘會合,事因我地事前已經揀過晒可以去o既地方~?! 
畢竟情況同上次一樣要齊人又可以坐得耐d,始終今日又係一場慶生飯局添啦~!!
至於今次間cafe個環境就大家都表不好滿意呀,再者可以齊人之下又係開心d嚕~!!

今次圍埋除左幫兩個主角慶祝之外,首先大家都係會講下生活同埋工作事宜啦~?!
不過及後重點反而就係去左阿沈個婚禮啦,始終我地在場各人都係其中一份子啦~!!
所以我地都有特意一齊去傾下暫時有咩進度啦,同埋我地仲有冇其他野需要協助啦~!!

至於大家今次都有問及我身體問題一事喇,我稍後時間就會入院再做進一步檢查啦~!!
佢地都有關心下我最近個情況係點啦,當然佢地可以幫我o既都應該會出手啦~!?

呢到個室內環境今次就好似由我地包晒咁樣,所以我地大家都趁住齊人影下相啦~?!
畢竟呢d場合大家都習慣左會影相留念,而且又可以一齊講下笑玩下輕鬆下呢~?!

完左呢個飯局之後,我地一行人就決定過去觀塘海濱到行下同埋俾睿睿玩下啦~!!
呢個時間就梗係由Kris同埋阿Ming同小朋友影下相,畢竟咁樣齊人時間都真係唔多~!!

完晒兩場齊人環節之後就各有各去唔同目的地,我同結怡就落左去九龍灣睇戲啦~!!
當然入場之前都係去食返少少野先啦,因為散場時間都已經要去到9:30pm喇~!!
其實呢場安排都係臨時性決定想去下咋,畢竟『梅艷芳』呢套野都好似好收得啦~!?
所以我地先臨時決定去睇下呢個集體回憶啦,最重要都係要有合適時間選擇啦~!!

台長: Ethan~
人氣(5,826) | 回應(0)| 推薦 (1)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文