24h購物| | PChome| 登入
2021-11-22 18:31:06| 人氣5,067| 回應0 | 上一篇 | 下一篇
推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

20 - 21/11/2021


一連兩日又係同左司欣佢地出去住酒店啦,當然地點又係去佢公司喇~!!
事因早前已經同Phoebe夾好左話Beeus生日附近,就約埋一齊出去玩下啦~!!

不過佢地兩個都因為星期六各自返半日,所以主打玩o既時間就變左去星期日喇~!!
至於星期六下午時間Jacky就等到Phoebe收埋工先,及後我地先再去到酒店會合~!!

佢地因為仲未食過野就決定食左個下午茶先,而我就因為早前時間已經食左野喇~!?
圍埋大家都係講下近日工作問題先啦,不過我地幾個都係對份工開始覺得厭倦~!!
至於司欣就因為返夜關係而未能同我地晚飯,所以佢都係收工先上房同我傾計嚕~!!

今次大家都只係傾左一下咋,之後就決定去訓覺兼預備好明天一齊去大澳一轉~!!
畢竟都已經去到大嶼山啦,所以我地就決定一行人一齊去郊外到行下同食下野啦~!!
始終我地都冇咩時間可以真係一齊出去一日,所以今次就專登有呢個安排嚕~!!

星期日主要都係先去東涌到食左晏晝先,及後就起程去目的地到行下當放鬆下~!!
今次我地傾計時間唔算係有好多咋,反正都係打算一齊出去玩下影下相留下紀念嚕~?!
唔經唔覺Beeus都已經三歲喇,我地每年呢個時間基本上都係聚埋一齊留個回憶~!!

台長: Ethan~
人氣(5,067) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

TOP
詳全文