24h購物| | PChome| 登入
2004-10-06 18:14:56| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

【第二回合】~寸步難行

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日既經歷真係慘痛啦... 

無啦啦要返柴灣,如果唔係尋晚咁arm去唔到慶功宴我諗今日都唔知點算!

由我落樓行去巴士站,平時用2分鐘到,今日行左4個字,去到巴士站,我上車都冇力了~背隻濕哂,真係虛脫咁制!poor!

於是去到葵芳都決定要搭taxi了。

好彩返到杏花有queenie接應我,不過以前返學都冇諗過會係咁辛苦既,好似行馬拉松咁...幾乎連校巴個幾級樓梯都上唔到,汗都標埋~

我地把握時間,如果冇friend係到,我諗唔駛指意可以換到衫褲... 根住就去a204了,成個過程歷時20分鐘到,都係咁啦,因為痛到累到唔識驚了已經...

今日,我真係體力透支到不得了,覺得好好笑lor,亞婆都行得快過我~
我係呢到真係想作一個呼籲:請熱心讓坐予傷殘人士,佢地真係好辛苦架,簡直係刻不容緩!

台長: 美美
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文