24h購物| | PChome| 登入
2004-10-05 14:58:18| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

手術日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  今朝一早就入院了,超眼訓!係等緊做手術既時候我仲竟然睇睇下書訓著左。係入手術室之前,我已經全身顫抖,因為...我真係係...好凍呀~

  裡面有四五個姑娘,個個都蒙哂面,好神秘咁...根住佢地夾手夾腳幫我擺左個好奇呢既pose,然後就開始啦~ 我叫醫生切少少好喇,如果唔係第日隻腳有個lon就唔好啦~

  chat chat下,我feel到支針吉落黎,我即刻成個人彈起,嚇死佢地!根住二話不說,一個按住我個頭,一個幫我整緊belt既就成個人疊係我身上面,個幾支針真係痛到我眼水都漂埋!!!

  最痛既時候都過去,最嘔心係我feel到佢撕開我d皮同埋聯返佢...wow,真係一世人點都要試一次~ 成個過程我呢醫生個樣都見唔到,因為我成個人比d毛巾蓋賁哂,好攪笑!

  返到病房,d麻醉藥冇哂之後,我只腳就痛到飛起了!我同姑娘講好痛呀...佢見我笑口西西咁,以為我講笑,根住就冇理我喇...poor me! 於是我自己睇書同訓覺,rachel由一早等到我lunch先可以入黎,真係慘~ 

  食野時同佢share我今日係病房內既所見所聞,真係笑到我地兩個死!:D 仲一齊品嚐下D姑娘...我地都發覺仁濟D STAFF真係好NICE,所以得閒入黎住下都抵~

台長: 美美
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文