24h購物| | PChome| 登入
2006-06-27 00:36:21| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

試後鬆一鬆camp

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  返黎香港冇耐,又返返去泰國既時代,因為酷熱天氣警告,仲要去camp,死得!

  呢個camp呢,真係令我好難忘...
先講好野:
同d細路玩得開心喇,係中心做左一段日子,呢班會考生,都算係自己友喇。
帶到d好玩既遊戲,我就覺得最happy架喇!因為,我天生就係鐘意玩,比到d正games比佢地,好有成功咁架。
為左幫佢地拍到d靚相,我都好落力參與,所以最後我忌水都同佢地划船出埋海,好high呀,不過真係好肴底!!!

  第一次爬獨木舟,好好玩架...不過就哂到lon左!

到d衰野:
都係個個亞嬸啦,同佢去兩日camp,就知道佢唔係做既,所以激死我!不過比我知道佢真面目都好,一定有辦法對付佢既~

台長: 美美
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文