24h購物| | PChome| 登入
2006-06-27 00:19:14| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

大美開心假期

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

【自由人系列~泰國2006】

《基本資料》
旅費:$1700包機票酒店5天
  (早機去晚機返 酒店於BTS站5分鐘)

天氣:極度炎熱,其中日半有雨作降溫之用

食得開心:
最難忘唐人街既咖啡炒蟹同翅!尢其係個蟹,真係好味到諗唔到點樣可以再好味D!!!最精彩係食食下小強搭枱,真係考反應呀!埋單前又上演左一場PROBLEM SOLVING既預習,好好玩,HAHAHA!
忍唔住要打包多碟返酒店食先得!
另外,不能不提既就係超級愛上泰式食品PADTHAI,最後又係忍唔住要買哂D材料返屋企自己煮!
仲有日本野食,為左一食聞名既壽司店,我地由「美孚行去尖沙咀咁遠」,終於比我地搵到,真係難忘到極呀!呢個故事教訓我地,幾遠都好,都係搭車好!

買得開心:
手信唔少得啦,一箱二箱,我就冇咁過份啦,不過都拎死人,爆喼!至於個翟道翟市場呢,大就大喇,不過熱得過份,係裡面行街睇野,好似入左個70度既焗爐咁,唔夠一個鐘,已經可以變成脆皮豬豬喇!所以我地都係進攻返D有冷氣既商場比較穩陣!全曼谷大大小小既SHOPPINF MALL同夜市都應該比我地侵占過架喇~當然不少得女人既恩物喇...

玩得開心:
我地JOIN左個1DAY TOUR,一早就有伺機接我地去遊運河,天氣唔算熱,都睇到D風情畫既,仲比D比城門河仲污糟既河水彈到,真係X$#^Z*)(@!順度仲比心賣埋豬仔,但都玩得開心。
仲有遊覽左大皇宮,好輝煌呀!呢個TRIP裡面,有一返酒店我地坐DUK DUK,諗住好FEEL啦,點知,比香港既忘命VAN仲犀利多10倍!快車超開,彎超掟,但係冇安全帶架,我一只腳撐實個邊位,一只腳夾住D袋袋,魂飛魄散5分鐘,呢世都唔再坐架啦,HAHA~點解叫DUL DUK,因為架車行既時候DUK DUK聲,好似就黎散咁,都幾刺激既~
今次仲試埋個泰式古法按摩,真係慾仙慾死呀...

仲有,不能不提既係Siam Paragon,我覺得佢簡直係地球上最正既shopping mall,要平野,有平野,要高擋,最怕你買唔起!娛樂設施十足,一家大細去都冇憂,又係美食既天堂,係呢到,絕對可以令所有人hea足一日!唔信大家去睇下啦~係大美介紹既。

曼谷:我愛妳!


台長: 美美
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 台灣旅遊(台澎金馬)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文