24h購物| | PChome| 登入
2003-09-02 13:36:07| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

阿Jay簽名會 <--- Unforgettable*experience!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

自從個次到港台唔到簽名後,真係心有不甘!所以,我今日做左一件係我十八年從未做過、癲癲地既事———去周杰倫既簽名會……

其實,我以前成日覺得簽名會都幾無聊,因為要同人迫然後等一餐懵都唔到簽名,就算到簽名都並唔代表鱓咩!因為…只不過係一個簽名而已……

但係當我自己係一名歌迷既時候,我就明白點解歌迷咁想有簽名。咁係因為真真正正喜歡一個人既時候,屬於佢既每一樣野都唔會放過……但而係其他人眼中,呢D行為就會變得好愚蠢、好瘋狂。

簽名會當日,我6:45就出左門到銅鑼灣地鐵站等其它係ICQ約好左而又唔識既歌迷,等到之後就係商場排隊。其間同個幾個歌迷係到傾計,發覺佢地仲更加比我迷戀……因為佢地簽名會完之後仲去埋送機,另外又成日去佢D function。

由朝早6:45好不容易先涯到晏晝12:00,而原本於11:30舉行既簽名會終於開始……我將我自己既簽名卡遞到佢面前,佢睇到我畫既公仔低頭笑左笑,然後係上高簽名,最搞笑既係佢個簽名既【杰】字(左圖)同我畫個公仔係差唔多 ^ v ^~~

關於佢個簽名,我諗佢係固意簽到咁,因為其它歌迷個簽名同埋佢以往既簽名都唔係簽成咁架!所以我鰟個簽名係獨一無二!!哈哈~~~超『屌』!!!

經過今次簽名會,我諗叫我唔再鍾意佢都幾難喇~~~ > v <

台長: Su*San
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文