24h購物| | PChome| 登入
2003-09-01 21:42:11| 人氣9| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

沒有『她』的日子........

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日係Cathy走後自己過既開學日,

有點難過……

沒有人做依賴,

畢竟佢係班上較為懂我既人。

不過,佢走或許會令我變得獨立。

佢既走令我想起真光,

中五放榜日,同學各散東西,

個種失落仲可以承受,

因為我地仲可以見面,

但係自升上中六後,我覺得

所有既人、事、物都好似離開我咁,

就連自己本身既性格都唔見埋……

我自己都解釋唔到點解會有咁轉變,

呢種感覺令我最難承受…

唯一無變既淨係我仍然喜歡周杰倫-.-#

而當番學耐左,就會愈來愈掛念以前

真光既同學、老師、上堂氣氛、校園。

更會懷念以前既自己…

我寧可做番以前『傻』既角色,俾人笑

也不願做而家既自己,咩都唔係咁…

無奈我沒有辦法改變所有野,

無辦法變番做一年半前既我……

[左圖]:真光傳燈禮,難忘既一日,
因我是當中的一盞燈…

台長: Su*San
人氣(9) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文