24h購物| | PChome| 登入
2009-10-26 20:36:19| 人氣135| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

2009 Birthday

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

No well Preparation
No well Arrangement
No well Mood
No Right Person
How could I get a Happy Birthday?!

仲有四個鐘,二十四歲ge生日就過啦..
Tomorrow is another day...

今個生日過得好唔開心.....
雖然有一大班朋友陪,有生日蛋糕切,有生日禮物收..
但係..點解會有種好lonely ge感覺呢?
唔知..
今年生日係喊得最多ge一年..

好耐都未試過係街度喊..
係k房入面喊..
個心好悶.......
唔知點樣發洩出黎...

飲醉酒一啲都唔好..
個人好攰..唔知想做咩
搞到今個生日正日一塌胡塗..

尋日同佢鬧交..
其實係佢講左兩句說話,我發左皮氣
最後夜晚一大班朋友食飯都嬲爆爆咁
全晚有種貌合神離的感覺....

今日...二點到先起身..
三點幾同佢一齊食武二..
之後行埋威尼斯人..
都係五點幾..
全程兩個都遊遊下磈咁
返到屋企hea下
發現..
佢真係好攰..
攰到連笑都無力..
總覺得,
係隔離ge呢個人係一個軀殼

可能呢排佢比較忙啦
搞到個人攰晒

所以我主動咁話 ...
不過今晚唔好出去食飯啦..
又未卜枱,
又唔知去邊食好..
加上我又好攰..
不如各自留係屋企食啦..

最後佢reconfirm左我兩句之後,
我就車左佢返屋企

其實
我真係好想開開心心同佢有個birthday dinner架
但知道佢咁攰..
都無謂逼佢留係身邊去食呢個表面開心,但係,,,
其實唔係咁開心ge dinner 啦

無所謂啦...
返到屋企都有爸爸媽媽陪啦..



啱啱過左ge一個星期,
真係好唔開心..
點解咁架..

返工返到個人好攰
讀書讀到個人都好攰
等左兩個星期ge長週

換黎呢個三日ge生日long weekend..
竟然如此ge不快..

我真係想可以好好咁同佢相處下...
畢竟每次見佢都要隔好多好多日...

我唔想每次見到佢...
佢都係對我話"我好攰..好多野諗.."

只係想... 兩個人可以開開心心..
儘管只係一個下晝..............









今年ge生日願望好簡單..
但係都唔可以講出黎...

台長: NiCo
人氣(135) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: .生.活. |
此分類下一篇:下一站...幸福
此分類上一篇:Want to have a trip in My Birthday Month!

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文