24h購物| | PChome| 登入
2008-05-26 12:34:48| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好討厭自己

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日係屋企發神經...我懷疑自己有精神病....自閉?or 精神失常?
突然大哭,又大叫...好想死呀~

上個星期,超級down...
真係好想死...係度諗,如果我死左,就唔駛理咁多野...
唔駛浪費時間去做一d自己唔想做ge野...
唔駛理自己唔想理ge事...
唔駛諗一d自己唔想諗ge野...

越想成功,越發覺自己無能為力....
入左掘頭巷...
點樣先可以走返出黎...

我就似一粒士多啤梨,在溫室長大,出到黎呢個社會之後,就一事無成,最後比人一手用力,就爛晒...........

好大壓力呀...身邊所有人,所有事都變得咁好,自己就越黎越差,我要做d乜野先可以迎合到呢個社會?



我要變得積極d...


無論我ge人生係幾差都好...我都要面對...唔好再諗死啦...我唔要死...我唔要....無問題係解決唔到....


前面是絕路,希望在轉角~



台長: NiCo
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札) | 個人分類: .生.活. |
此分類下一篇:極度沮喪
此分類上一篇:好想要一隻狗

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文