24h購物| | PChome| 登入
2005-10-09 16:21:14| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

money

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

呢個星期無工返,以後都要搵到份新工先有工開...唉~天啊...我咁做得野,點解會有如此收場?!唉~
無工做,即係無錢駛,一諗到呢點,即刻超down...岩岩過左個一個月,有千幾蚊咭數未找;返account堂又要交學費,又係錢;一個星期有兩日係氹仔食中午飯又係錢;電單車d油,又係錢(好彩老豆唔駛我幫佢入部私家車d油je,所以我決定,無乜特別情況,我都係渣私家車返學~)......乜都係錢....唉~
記得有次同細佬去八佰伴,我有好多野想買,跟住問佢意見,佢講左一句好難聽ge說話:"你唔好咁敗家啦~"......下.....我一d都唔覺囉......更何況我完全係用自己d人工囉...
不過我呢排發覺自己有個壞習慣,就係一唔開心就要去超級市場買野,唔理係咪有需要,總之我入得去一定最少要買一袋走,咁樣...我就會開心d...

狗屎,搞到我而家無工做..唉~無錢.....人都自卑d....

台長: NiCo
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文