24h購物| | PChome| 登入
2005-04-16 19:08:42| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

在世界中心呼喚愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日,要加班,中午飯都無食,就做到二點半,返到屋企三點,飯都唔食,剝左副con,就訓晏覺,因為實在太眼訓....訓左好耐都未訓著,可能今日同zoe講ge野困擾住我啦,搞到好煩咁......點解我以前可以同佢做d咁ge野?!
之後決定起身睇kenny借比我ge"在世界中心呼喚愛",之前烏英都話好正架呢套戲,所以我好期待睇呢套戲,開頭都幾悶,都唔知講乜....講講下,講返男主角中學個時同初戀情人ge野.....個女主角文又得,運動又得,乜都得,開頭都覺得佢地幾sweet...但係後面講原來個女主角有白血病,佢地兩個只有以錄音帶黎傳達訊息,之後仲一齊去影樓影結婚相(個時兩個都係十幾歲)........唔~好感動.......之後個男仔見到個女仔甩晒頭髮,佢唔單止無唔要個女仔,仲攞張結緍表格話要同個女仔結緍,仲隔住塊玻璃錫錫.....超感動.....之後個男仔仲話帶個女仔去澳洲ge烏魯魯...但係點知想去個日遇上颱風,班機取消...佢地去唔成,個女仔仲暈左,送左去醫院.....個時就係佢地兩個最後一次見面...個女仔臨死個時,錄左餅帶比個男仔.....呢個時候,我已經喊到出唔到聲.........我諗.....點解可以咁......慘..........
我記得戲入面有個重伯伯講"天堂係生人諗出黎,因為當自己愛ge人死左,咁就可以話比自己知,第時可以係天堂度同愛人相遇"......
睇完呢套戲,我先覺得...原來戀愛可以愛到咁.....我覺得自己好失敗,我諗,我拍左幾次拖,究竟我愛佢地有幾多?!又或者......我可以為佢地做幾多野..........我覺得我以前ge愛好自私,咁對佢地......我覺得好慚愧...我成日覺得戀愛係遊戲,唔係你輸,就係我贏,點解我以前會咁諗架........點解........點解........我無好好關心過身邊ge人,我無好好了解佢地ge感受....唔通要等到好似個女主角咁ge遭遇,先明白點樣去愛人........
講到語無倫次....但係............呢套戲令我得著好多............
我諗.........我又明白左更多野

台長: NiCo
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文