24h購物| | PChome| 登入
2003-11-12 00:40:22| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Don't Get Too Close

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

  
  這是一篇比較口語化的文章,若大家感到不適,請立即關掉視窗。

  我唔係果D由細到大都受到乜乜感染,物物感染既人,我亦冇受過乜野藝術文化氣息點樣去薰陶過自己,我亦曾經好鍾意聽香港既K歌。我唔識塗鴉,亦都唔識跳Break,更加唔識點樣捽碟,我連一樣樂器都未玩過,丫!好似有,龍虎舞師打過鼓又算唔算玩過?所以我並唔係由細聽Hip Hop聽到大既人。

  
  但係人有選擇權,你會揀適合你自己聽既音樂,書,電影,甚至衣著,食物,運動!揀完之後,係咪就一世架呢?咁又唔係,人可以變既,每個人都唔同,不過,我想表明一樣野就係,我揀定左,就一定係果樣,所以你要我揀定一樣係好難,可能諗來諗去,諗好鬼耐都未決定到,但總好過某D人,係又話O岩,唔係又話O岩!挑!我至憎!!


  我亦都係接受九年免費教育大,我鍾情既科目只有歷史,我唔知係上天要我咁樣,定係我真係生成咁樣,所以我習慣了對樣樣野都歸根究底、好似乜野都要同佢起底咁,求知慾係非常之強,可以用打爛個沙盤問到篤,去形容我。一字記之曰:【煩】。


  我好欣賞外國歌手,但我淨係留意美國果邊既Singer,冇計,America I Like that’s why!人地作曲,作詞,編曲,監製一手包辦,果種敬業既精神,香港真係拍馬都追唔到!呢D情況係外國,叫做普遍!係香港就叫做罕有!人地兩至三年先出一隻碟!香港?一年出四隻,春夏秋冬四季每季一隻,年尾就炒埋一碟就話係【精選】!香港係咪無好野,唔係既,都有,不過唔多囉!解散左既LMF,Beyond,許冠傑,咪正囉,人地話黃耀明正,聽完又覺得冇想像中咁得喎!Anyway he is not my cup of tea!點解香港既歌好悶,冇咩變化,有陣時我都想問下你地,香港有邊個識作詞?作曲?最多人搵既係邊個?林夕,黃偉文?作曲,陳輝陽,雷頌德?之但係,我淨係鍾意黃沾同埋黎彼德咋啵,你吹咩!


  香港樂壇靠包裝,靠關係,得個殼!唔係咩?陳小春著到咁Hip Hop又咪係扮!佢一出道又唔唱Hip Hop?又唔唱R&B?屌,哂鳩氣!Twins,識唱歌咩?跳舞?定係佢地識作曲作詞呀?基本上,要屌呢班人,真係屌一晚都屌唔哂,真係屌完都覺得哂鳩氣!越黎越多人行出黎做歌星,真係阿豬阿狗唔理好醜,一日到黑都係度影衰緊香港!算吧啦!香港樂壇無得救架啦!大家轉聽外國野啦!

仲未插完架!Just First Round

台長: Def Slim
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文