24h購物| | PChome| 登入
2004-05-28 13:34:58| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

I Got Something To Say。

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


 好耐都無黎過呢度寫野,突然之間覺得好陌生,其實一路以黎都好想寫野,

但奈何總係諗唔到寫乜野題材最好?

 今日,我想講下,七百幾蚊買一件猿人Tee既價值何來?當然,你可以大大聲,Face 2 Face咁同我講,我覺得值咪得囉!你理得人丫?當然,你買乜衫都唔到我去理,但係我有我既權力去評論,因為我用緊自己把口去評論,把口係我,我鍾意評論乜野都得,你亦都冇奶油阻止我用自己把口去評論你,所以批判行動係會永遠繼續。

 當我看過那件甚麼猿人Tee,我就立刻諗起旺角花園街的Copy,料又差,顏色又唔得,何來值七百幾?最大的原因,我諗係因為空運到港,因為坐過飛機,可以價錢上會貴成一大截!如果係咁,我寧願買本地薑,都唔幫襯佢地Lu!

 最近迷上了NB,一向以來,我對波鞋都冇仔細咁去研究,自從出黎做野之後,接觸得多後,才發覺波鞋原來也是一大學問,甚麼叫Zoom Air,Max Air,每個牌子也有不同名字的緩震系統,就連用甚麼物料,每一個部份對於用咩物料有咩幫助,也分得十分清楚,當然對於門外漢,可能這一切一切也並不重要,他們只要個款夠「潮」,夠HIT,就可以啦!老實說,我對1400並沒有甚麼好感,所以返行貨都唔會走去幫襯,暫時最想收購的只有999,996,同埋577。

 我近來的普通話的確進步了不少,可能每天也要接觸從國內來港的中國同胞,有陣時真係覺得似上堂多過返工,每日也有普通話堂,真係.........

 下年二月就會去加拿大,對於將會離開這個生活了十多年的香港,真係有種很難形容既感覺,究竟我會去多久,我也不知道,可能很短,也有可能很長!

 

台長: Def Slim
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文