24h購物| | PChome| 登入
2004-10-02 11:28:50| 人氣55| 回應0 | 上一篇

【國慶日】

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1-10-2004

今日國慶日真好..有得放假..夾埋星期六, 日...有連續三日假期ar~ 好開心呀...唔駛番學!
今日十點起身...無聊睇電視...有kelly演唱會...kelly真係好靚...佢唔駛好似其他女歌星要在concert賣弄性感黎做賣點....以歌舞都蠃晒...
我又有睇有線的MOVIE...又再睇"愛上百分百英雄"...鄭伊健勁長的頭髮真係不討好...睇完之後又睇賭聖之上海灘...周星馳的對白真係笑到我死AR..縱使睇過好多次..但係依然可以令人捧腹大笑...
跟住爸媽同阿晴去左沙田行街買野...而阿盈同朋友去游水...我又無跟佢地去...自己一個呆呆在家...突然阿姨打電話來...叫我去飲茶....順便拿相...咁我見無聊就落左去...見到阿婆同好多阿姨....佢地都紛紛問下我是否適應大學生活....
跟住上左阿婆家坐下...坐到六點幾就走lu...
番到屋企...為明天幫人補習做preparation...又繼續睇電視...而家追晒所有劇集...簡直係電視精...
夜晚11:00同妹在屋企唱k...唱下d新歌...唱下唱下就1:30lu...好累喇...訓覺喇~

台長: 雪雯
人氣(55) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文