24h購物| | PChome| 登入
2004-09-22 00:10:38| 人氣58| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

請好友食晚飯~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日6點幾起身....做功課....雖然d功課唔係今天交...但我唔想最last一日先掂d maths..so我寧願今日早d起身做數...到9:30先番polyu上maths堂...想堂d野AL學過晒.....
完左maths堂..我同annie又去左李嘉城樓hea左一個鐘..之後我地去邵逸夫樓上瑜珈....好好玩ar..做完成身鬆左好多...個人都精神左呀....玩左一個鐘就完lu...每星期一次...
之後去左新can食lunch..好多人呀...我同ANNIE去左STUDY ROOM度食....跟住就上ENG224 TUT. 同ENG233 LEC...今日D堂好易過..亦多幾舒服.....
放左學就番左屋企一陣放低D野...約左阿WIND先DINNER....補祝番生日...我地去左越南村食檬粉同越式餃子....好好味呀...又抵食WOR...好開心!之後同左佢去MACDONALD坐低慢慢傾偈...到8:30先走..出面落好大雨AR....又行雷閃電..嚇死我呀....好彩阿WIND有帶傘子....佢仲送左我番屋企TIM~
夜晚收到葉嘉恩電話..佢介紹左份補習俾我...教佢個FRIEND PURE MATHS..BUT佢無學過A.MATHS...所以我要教番D FUNDAMENTAL CONCEPTS俾佢先....去美居中心MACDONALD JAR...唔駛上人地家企TIM.....幾好呀~~

台長: 雪雯
人氣(58) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文