24h購物| | PChome| 登入
2004-09-29 19:02:01| 人氣57| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

熱鬧的中秋節~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

28-9-2004

今日不得不寫在日記的事係----今日同欣欣食lunch....欣欣原來係唔嚇得gar~佢會喊得好厲害~ 我同annie都被那個場面嚇到呆了...而我亦見狀"想"喊埋一份...
我地今日在紅樹林食lunch...但實際係食tea...因我地兩點多先食...叫的是下午茶...不過好好味ar~
放學四點半...同annie本來係出街睇電話繩...但實際係變左行街....我地見倒條vivienne westwood電話繩本來係$6xx..但那裡賣到$380...好似好抵咁...但一條"繩"三百幾蚊講落又絕對不值wor....所以我都不遺所動!
夜晚在屋企食飯...嘩...今餐非常好Å...有雜菜煲, 白切雞等等....過節真好~
跟住我地一家人去左通州街公園賞月...因阿盈約左同學去那裡玩...我地去到那裡見到十分多人ar...好熱鬧! 我地搵左近水池邊的位置休憩...我就點著左個紙燈籠掛左在樹上....好光好靚~ 點知唔夠十分鐘...媽咪大叫...話個紙燈籠燒著左...爸爸連忙整熄左d火...原來個紙燈籠被隔離個小孩用個波擊中左....當爸爸清理緊個現場時...有兩個軍裝警察唔知係邊度標左出黎...同我地講:"如果你唔想被人告縱火, 唔該你檢點d"...我地聽到後只覺搞笑...其他人玩蠟燭夠可以話佢地縱火喇....及後個細路仔主動同我地講:對唔住...爸爸仲同佢講...話好佩服佢...勇於承認過錯...
我地食下生果, 月餅...又搵阿盈...睇下佢同邊d人玩...坐下坐下就十一點多了...番屋企lu~~

台長: 雪雯
人氣(57) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文