24h購物| | PChome| 登入
2004-06-27 01:27:52| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

就快變阿婆

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋晚懷疑緊一樣野…令我有d擔心
夜晚訓教就即刻發左個相關既夢…唉…
唔想哩個係事實!希望我既直覺係錯誤架啦

朝早十二點幾先起身…就黎變豬架喇,訓咁多…
三點幾出左荃灣,因為有個朋友幫我搵左份工,
諗住出去見下,我就叫左洪生陪我去啦…哈哈
但係我見到佢之後,第一時間就叫左佢去金禾打機…><"

打打下,林宛打俾洪生問我地一唔一齊去碌齡,哈哈
見咁耐冇玩過,我又毫不猶疑地答應左一齊去^^
有我啦/洪生啦/林宛啦/shita~
(見工哩件事,又俾我擺埋左一邊…)
都唔知點解有工俾我見既時候我就唔去,
冇工俾我見我又急住搵…我真係犯賤呀
碌齡碌得好差勁,得o個六十幾分,最高分當然係洪生啦…

碌完齡去左好口福食下午茶!
炸雲吞薯條好好味呀,食極都唔會厭架^^出荃灣必食
一路食一路傾計,後來cash都黎左!
到左六點半,我不斷咁叫佢地快d走快d走,
因為想去好口福前面間舖問下請唔請sales…到左六點九到先肯走…
留左電話俾個老闆娘…希望佢會請我啦,
問過咁多份工,我覺得最有希望係哩份架喇…god bless me!

之後我地幾個去左金禾打機,見到俊,好耐冇見了^^
八點幾搭58m去建生搵小利啦,夜d諗住打badminton!
咁打之前就去左食粥啦,又去過下仙桃源啦,仲買左d.b飲~

今日打左一陣就冇打到喇,
一黎隻右手因為燒野食之後好痛啦,
二黎兩隻腳唔知乜事,好支力好痛…個樣又賤,
連shita都問我尋日搞咩黎,搞到個樣咁賤…
我都唔知點解,尋日明明成日o係屋企架喎…>"<

後來我/小利/小肥/小肥妹妹/同妹妹朋友就搭的士去良景買宵夜食,哈哈
食魚肉碗仔翅呀,期待左好耐,食落唔係咁好食…
有d失望添,不過你地話今次失準je,下次有機會再食下啦~
食野之餘又飲埋野,飽飽,做完運動又食返咁多野,即刻冇減過肥…死

食完野小利陪我搭輕鐵返屋企喇!真係好支力好支力呢…
咁細個就周身骨痛,大個左點算呀?嗚嗚

台長: 虹虹
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文