24h購物| | PChome| 登入
2004-06-22 00:53:04| 人氣95| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

心情好:p

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝早一起身,成屋人都o係齊到呀,
爸爸因為朝早落雨冇返工,媽咪又放假,兩個家姐又o係到,
個感覺好奇怪,好有壓迫感…所以…出街係最好架!哈哈

尋日都講定左今日要搵工架,今日我終於都真正嘗試搵工喇,
考完會考到宜家,次次話搵工都剩係得個睇字,今次唔同喇!
我有嘗試過去問呀!去搵工之前搭輕鐵去仙桃源搵小利呀,
兩日冇見喇,我知你想見我既…哈哈!
(行去搭輕鐵o個陣真係曬到溶咁滯呀,熱死,o係西鐵站影左証件相喇)
點幾去到仙桃源,一坐坐到四點先走呀,中途食左個飯已經好飽架喇,
見到d人食吐司我又忍唔到口…哈哈,結果梗係食埋去啦,肥死喇…
下晝唔小心做左咸豬手…哇哈哈哈哈><

四點幾我搭輕鐵去到市中心喇,去搵工,搵左幾間賣衫既舖頭,
又搵左做waitress既,賣包既,洗頭既…一係就要一年以上經驗,
一係就要十八歲以上…無奈囉!賣包o個間就最搞笑,
未賣過包唔使做哩份工架喇…洗頭o個間又係,都有病架,
佢問我識唔識洗頭,我梗係識洗頭啦,係唔識幫人洗o者…
算吧啦,搵日再去搵工啦,我又唔急既,請咪請唔請就算啦~

搵工途中仲見到Margaret呀^^,有緣~之後一齊行啦,哈哈
佢仲知道有好多間舖請人,仲帶我去見,到最後梗係見唔成啦,
不過都好唔該佢!到最後我地去左扭扭蛋公仔,呵呵呵
我扭到mickey & minnie呀,(一對),yeah!每隻十蚊咋,又得意又靚,
一隻仲可以變成三隻^^哇哈哈,好正呀!佢地已經變成我手提既wallpaper lu!

扭完公仔六點幾,Margaret就返屋企,我就搭58x去返仙桃源喇,
哈哈哈,因為我屋企人去左觀塘探婆婆呀!夜晚o個餐我自己搞掂啦
宜家好似成日去仙桃源添,o個到o的人真係好搞笑,去到都會好開心!^^
由其係阿傑呀,哈哈,非常好笑!不過佢都有認真同靜既一面架^0^
哈哈,所以去多d都幾好,不過驚阻住你地做野…

到左十一點幾我就走啦,小利十二點幾先放工呀,
所以勞煩左阿傑送我去搭車,heehee…唔該晒!
同佢傾左一陣計,覺得佢變左第二個人咁,佢講野好認真呀-0-

落左車自己一個行返屋企,真係幾驚架,
行條天橋一個人都冇…落左橋又要沿住草叢返屋企,驚驚…
最後安全返到屋企!哈哈~行到返屋企都成身大汗…慘

P.s.今日覺得自己似返個女朋友^^,
克服左少少心理障礙!踏出成功既第一步,哈哈
可能我今日心情好所以先咁樣?…真係唔知!
我講過:時間可以改變一切架嘛!哈哈,俾d時間我啦~

台長: 虹虹
人氣(95) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文