24h購物| | PChome| 登入
2004-06-17 12:29:28| 人氣177| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

不盡興的謝師宴

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

六月十六日

是日係HCY既中五謝師宴,我地去tst既香格里拉啦!
未去之前我同小利一齊搭車去荃灣食LUNCH啦^^,之後去金禾打陣機!
我就會合左WENDY喇,又會合過下ISSAC啦~哈哈
四點到陪WENDY搭MTR出中環搵佢家姐,之後我地兩個就搭FERRY去TST喇~
哈哈哈,搞笑,平時一定搭返MTR!諗返都成半年冇搭過FERRY喇~

五點幾同ISSAC嘉儀o係tst會合,就搭的士去香格里拉喇,
仲諗住真係要咁準時六點去到,cher,點知我地算係好早到囉!
見到好多人都著到好誇,哈哈哈…我都係比較鐘意causal wear^3^
成晚都唔知搞乜,個人呆呆地,又唔係咁想走黎走去搵人影相,no mood
當人地好興高采烈影相既時候,我都係鐘意坐o係到多o的…傻左
所以影左好少相,不過夠啦!(覺得自己變左好多好多…好多野都變左…)

食晒野之後,就到玩遊戲時間啦,開頭d遊戲我地o個枱都走開左冇玩,
好睬!之後有個跳舞遊戲,要跟住個mtv跳,我係被抽中既其中一個…
唔知好睬定唔好睬喇,好睬既就係終於可以玩下囉,哈哈哈
第一次係跳aaron既對你愛不完,呵,多謝大家既支持,贏左…-0-
份禮物就真係…哈哈,最後冇要到!至在參與~
之後話搵返晒贏過既人跳多次,跳yumiko既舞吧舞吧同william hung…
哈,咁大個女第一次係二百人面前跳舞呀,仲要臨場發揮
我梗係冇怯場啦,死都跳好佢呀,哈哈(想學跳舞既feel又加強左喇)
我真係好鐘意跳舞!可能我份人太活躍,keekee

最後抽完獎個謝師宴就完結喇,抽獎真係太冇氣氛喇,悶
悶完我/ISSAC/嘉儀/洪生/cash就搭mtr返荃灣啦,
本身諗住唱k架,不過一黎少人唱啦,二黎我又唔係咁想唱囉
所以最後唱通宵k哩個餘興節目取消左…我信實有機會再一大班人玩既!

返到荃灣打左舖pop music就搭58m去建生搵小利喇!
去左仙桃園,有阿程/阿傑/gap ming啦(哈哈,佢地講野真係好搞笑)
佢地玩啤牌,咁我就坐下啦,去完謝師宴食到飽飽,
我又買左雪條食,哈哈,又飲左罐啤酒同食花生,oh…肥死了
兩點幾散埸啦,小利同我搭的士返富泰,
我一早就諗住唔返屋企架喇,(你get錯左意思><)
所以返到屋企樓下梗係死都o係公園hea下先啦,坐下坐下,又到三點幾,
傾下傾下又到四點幾,傾傾下我見到公園到有o的野行過,但係好快唔記左,
仲以為係d污槽野,但應該係貓黎既~哈哈哈
四點幾五點,大家都支力啦,你又要返完工黎,真係辛苦你陪我…
最後好白痴地又搭返的士返建生,上左小利屋企,訓教教~
訓得一陣咋可憐,應該訓左三個鐘到啦,九點幾就要起身喇,
因為你要返工,真係辛苦…

then我搭輕鐵返屋企喇,行返屋企o個條路突然覺得好漫長,哈哈
可能眼訓又曬啦…朝早十點幾十一點返到屋企喇,唔使諗
第一時間梗係沖返個靚涼先啦!wu,舒服晒,又唔想訓教住
所以就打埋哩個日記先喇~heehee!

P.S.謝師宴比我想像中悶得多,o的mc唔係好掂,唔多識搞氣氛,
o的節目編排左但又好似唔對版…唉,好多野都麻麻,搞到好悶…
係o的野食幾好食囉~呵呵呵!要俾三百幾蚊唔抵啦,不過算數啦
中五既謝師宴一生人一次,都值既!有個回憶囉~

今日整體黎講都幾開心架,哈哈哈
但係我覺得自己變左,唔知點算,好似以前既我好d…
唉……諗真d,要變就變既,阻止唔到自己變架喎!呵

台長: 虹虹
人氣(177) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 流行時尚(美容彩妝、保養、造型、塑身、流行情報)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文