24h購物| | PChome| 登入
2005-07-01 23:23:01| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

6月29............ 香港之旅

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今朝7點半就起左身 lu...........好眼訓 a........不過我 date 左 家姐過海.......so 都要起身 la...........我地約左 8:30 係紅街市附近 個 bus-stop 到等........但係因為我行錯路.......so 我就遲左去 la.......不過我知道家姐唔mind ge......kaka.......

then 我地又要等 bus...等左好耐 a.........去到碼頭....去左攞船票.....冇曬豪華位.....so 我地就 choose sit together la>........之後我地就等上船 lu.......係船到傾計......so 唔怕嘔........又覺得好快就到左一個鐘去到 hk lu>.......

去到 hk.......我地就去搭 MTR........the first station is 銅鑼灣.......d shop 都未open a.......so 我地去左食 池記雲吞麵.........好 貴 a........食完我地就行下 la......我覺得 d 麵有種我唔受得 ge 味......so 食完我就好想嘔.......不過都冇嘔.......d shop ge 野係就係靚...不過好 貴....so 我地都只係睇ja.......

the next station is mongkok........去到我地就去左許留山drink 野 la.......好好 drink a>.......飲完我就冇事 lu>.......之後就好有 mood 行街 la>.........哥到 d 野都唔算貴 la.......所以我就開始去 buy things la.......行到好 tired a........又用左好多 $$>......又重 woo d 野..........

到左7點幾我地就去左食味千.......好多人wait......but still 我地會等...........因為好好味 ga>.......食完我地就搭車去 betty 個auntie 到 lu.......搭 bus 都要成個鐘 a........好遠 a.......又 raining 緊 woo........真麻煩 a>........去到哥到雖然係細左 d........and 恐怖左d...........不過因為好累 a......有space 比我地就得 la.......不過哥到好涼 ga>........連 fan 都唔洗開 a.......超舒服........

成晚都唔係訓得幾好 a......碌黎碌去.......醒左好多次.....but 都訓到 ge........

(to be cont>)

台長: 琴獸
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文