24h購物| | PChome| 登入
2005-09-24 23:47:33| 人氣12| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

24/9......... 憎憎憎某個人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日又食左個 mcdonald ge 新野 la.... 好味....!!!

係琴行到....... 超唔 滿意 lor................. 唔開 air-cond.......... 焗住係間 rm 到...............超冇 mood................有d 人 lor....... 又唔比係到 practice 琴......... 唔知佢想點...........

仲有今日有個 ’’人’’ 同我講左d野............. 話某人係背後講左我好多野......... 不過我都唔知信唔信...........’’ 佢’’ 都好似會講大話咁.................唉.......搞到我.....好煩...........

又冇得罪過佢......... 佢都痴線 ge.............. 成日都話人..........唔怪之得咁多人都唔妥佢 la/.................. wtf............ fuck fuck fuck fuck fuck........................

唉............ 今日好努力咁叫人幫我搵工............ 我唔要再去琴行............. 好 hate hate hate hate 琴行.................

台長: 琴獸
人氣(12) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文