24h購物| | PChome| 登入
2006-06-29 11:48:47| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

連續2日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

已經好耐無連續甘寫日記。曾經真係想將生活上既點點滴滴記低等以後可以有一個美好既回憶。需然曾經有甘既衝動但係可惜始終敗給了人性! 我所講既人性係就係經常擊敗我地既 - 懶惰!

琴日,突然覺得好無聊所以將之前既日記睇返下。 覺得原來睇返之前發生既事又真係幾過癮。原來我係2004年開始寫日記然後又停左差唔多半年無update。睇返之前我每日不斷甘為左功課,考試而努力。到左今日終于都畢業唔需要再為呢D事煩。但係回想返,反而希望可以再過以前既生活。 可能因爲讀左甘耐書可能已經成爲一種習慣,需然唔係太中意,但係當有一日唔洗再返學反而會覺得有D空虛。

人就係甘好多時身在福中不知福。到當有一日呢一份福氣唔再與你同在既時候又會想回到從前。我相信呢樣係好多人既通病。無論對人,對事都係甘。當擁有既時候,永遠唔會珍惜。其實往往一D美好既野每日都陪伴著我地。但係,就係因爲呢D美好既野已經係我地生活既一部份所以我地唔會去留意。有時仲可能覺得煩! 所以如果有一日你發覺原來你身邊曾經有過一D美好既野,相信應該係呢樣野已經離開左你既時候.

台長: 流川楓
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文