24h購物| | PChome| 登入
2006-03-16 09:36:36| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

重新寫日記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哇哇...都真係勁耐無好好甘寫過日記啦。無拍拖之後生活好似都幾無聊。所以應該搵d野做下。我覺得將每日發生既野寫低應該會係一種唔錯既精神寄托。

近排大部分時間應該都係留係屋企(好自閉=.=) 應該係繼續為我既夢想努力吧。我既夢想就係唔洗返工就可以賺到錢!!!偉大呢!? 但係到左現在似乎都仲沒有很大突破。可惡!!

因爲經常留係屋企所以身體體制有下降跡象。果日跑左一段路覺得自己有少少頭暈-.-(唔通真係年紀大)。所以決定每個星期四夜晚出去同一斑fd打下波運動下。結果整傷左條腰 -.-""(可能真係年紀大)。但係我都會繼續去既,我唔會甘容易就屈服既!

可能遲d會換個地方寫diary~_~ pc home 成日都好似 down 既。打左水蛇春甘長居然送出失敗!! ="= 我¥%!·#%··##……#·

台長: 流川楓
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文