24h購物| | PChome| 登入
2006-04-01 01:24:40| 人氣33| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

春天來了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日天氣好好。真係好耐無感受到甘好既天氣。相信春天終于都來到。一年裏面春天真係一個唔錯既季節。因爲春天代表著萬物既重生。今日打開個窗感受到好舒服既風同埋聽到小鳥既叫聲。

小鳥開始返來啦。講真其實我唔係好想見到佢地。因爲D小鳥好中意SHIT 到我一車頂都係。黑色既車身加上小鳥糞既白色有一種難以形容既藝術感。我聼人講藝術其實可以引起唔同既情緒。我以前其實唔係好信,但係我現在開始信。因爲我每次見到車上既藝術我都會一股想講粗口既衝動。今年D小鳥好似仲帶住D HIGH TECH野返來,叫做H5N1,你都咪話唔驚。

希望甘既天氣可以持續多幾日就好。

台長: 流川楓
人氣(33) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文