24h購物| | PChome| 登入
2004-10-20 13:00:18| 人氣22| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

星期二 全日訓

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

本來琴日應該有寫野但係勁眼訓lo。 琴日放學比Ring姐叫去接佢但係我唔識路。(天才都有百物一疏既 :P) 之後佢過左黎我屋企食Lunch。都無乜好野招呼佢添,希望唔好介意啦。食完野當然要付出代價啦,所以我捉左佢一齊返學. (其實係無送佢返屋企) lucky. 放學就送返佢返屋企lu.

之後ka hey 就call 我話叫我去UIC 打波波。佢甘有誠意我又點好意思拒絕呢。於是我就返左UIC打波。好快就玩完又係時間返屋企既。搵返件 3, 同條長褲之後發覺好似唔見左一件既。原來唔係好似,係真係唔見左一件。呢個年代都仲有人偷3,又唔係咩名牌,有無搞錯!! 真係可惡呀。

今日仲衰起身之後成日都想訓。唔知係咪天氣轉涼個人特別想訓呢。唔通係傳説中既冬眠。唔可以甘架wo, 唔係遲d咪又肥返。唔得架!!!

台長: 流川楓
人氣(22) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文