24h購物| | PChome| 登入
2010-02-25 15:51:39| 人氣763| 回應1 | 上一篇 | 下一篇

哪~The boys of summer

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

< src="http://ext.pixnet.tv/user/q120qq/embed/movie/143550272.js?t=m" type="text/javascript">  

The boys of summer

下面是樂團的

The Ataris

上傳到相簿後應該可以下載吧?

好啦  我發了 不能的話只好慢慢傳囉

歌詞

Boys Of Summer

Lyrics:Don Henley Music:Don Henley

Nobody on the road
Nobody on the beach
I feel it in the air
The summer's out of reach
Empty lake, empty streets
The sun goes down alone
I'm drivin' by your house
Though I know you're not at home

But I can see you
Your brown skin shinin' in the sun
You got your hair combed back and your sunglasses on, baby
And I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone

I never will forget those nights
I wonder if it was a dream
Remember how you made me crazy?
Remember how I made you scream
Now I don't understand what happened to our love
But babe, I'm gonna get you back
I'm gonna show you what I'm made of


I can see you
Your brown skin shinin' in the sun
I see you walkin' real slow and you're smilin' at everyone
I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone

Out on the road today, I saw a deadhead sticker on a Cadillac
A little voice inside my head said, 'Don't look back. You can never look back.'
I thought I knew what love was - what did I know?
Those days are gone forever
I should just let them go but-

I can see you
Your brown skin shinin' in the sun
You got that top pulled down and that radio on, baby
And I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone

I can see you
Your brown skin shinin' in the sun
You got that hair slicked back and those Wayfarers on, baby
I can tell you my love for you will still be strong
After the boys of summer have gone

中文兒

(個人覺得還滿嗨的XD)

The boys of summer   夏日少年  

 Don Henley唐亨利 

 

馬路上空無一人

沙灘上杳無人跡

從空氣中我感覺到

夏天無法捉摸

空泛的湖面,空蕩蕩的街道

太陽獨自落下

我開著車在你家附近繞

儘管我知道你不在家

 

但我可以看見

你那古銅色的肌膚在陽光下閃閃發亮

你把頭髮往後梳

並且戴上墨鏡,寶貝

我可以告訴你,我對你的愛依然堅定

當夏日少年們離去之後

 

我永遠忘不掉那些夜晚

我懷疑那是不是夢?

還記得你如何讓我瘋狂

還記得我如何使你尖叫

如今,我卻不明白我倆的愛出了什麼問題?

但是寶貝,我會使你回心轉意

我要讓你看見我是用什麼做的?

 

但我可以看見

你那古銅色的肌膚在陽光下閃閃發亮

我看見你慢條斯理的走著

並對著每個人微笑

我可以告訴你,我對你的愛依然堅定

當夏日少年們離去之後

 

今天在路邊

我看到一個死腦筋的坐在凱迪拉克裡面

我腦海裡有個微弱的聲音:

"不要回頭看,千萬不要回頭!"

我想我明白了愛是什麼?

那時我明白了什麼?

那段日子已經永遠結束

我早該忘掉的

 

但我可以看見

你那古銅色的肌膚在陽光下閃閃發亮

你把上面拉下來

並打開收音機,寶貝

我可以告訴你,我對你的愛依然堅定

當夏日少年們離去之後

 

但我可以看見

你那古銅色的肌膚在陽光下閃閃發亮

你把頭髮往後放

並抹上髮膠,寶貝

我可以告訴你,我對你的愛依然堅定

當夏日少年們離去之後

 

 

 

歌詞及翻譯來源 安德森之夢

http://www.tacocity.com.tw/abs1984/lyrics.htm

台長: q120qq
人氣(763) | 回應(1)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 不分類 | 個人分類: [愛伊推好物] |
此分類下一篇:志工禮拜六
此分類上一篇:複雜PLAY 推好書

這首還挺難的
我都不會XD
2010-02-26 10:43:57
是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文