24h購物| | PChome| 登入
2003-12-13 09:56:00| 人氣11| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

忘了 忘不了

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

… “忘不了,忘不了,忘不了你的愛,也忘不了你的好…”舊時有首 “忘不了”,依家都有套戲叫 “忘不了”,自從terminator3令我咁滿足後,好耐都未試過睇一套戲可以咁滿足喇~婷婷話睇完觸發佢諗好多野,雖然我唔知佢要諗d咩,不過我地睇完之後都覺得好正!我真係不得不讚下原島大地lee個日本童星,佢真係好qute~佢qute既程度我真係唔知點樣形容~一個5歲既小朋友~演技可以咁好,咁感人,我真係俾100分佢呀~如果我以後要生bb,都一定要似佢先會生呀~^^有一幕睇到我同婷婷忍唔住喊左出黎~雖然我一早預左會睇到喊,但完全控制唔到又真係估唔到囉~全場所有女仔都抹眼淚,佢地隔離既男朋友都安慰一句 “唔好喊啦~”我同婷婷就 “相依為命”,之後仲要俾大輝一句 “我地唔好咁啦,唔係街d人以為我地做乜!”而喊住黎笑~有一度好攪笑~ 小慧問大輝 “你件衫污糟左呀,係咪咩呀?” 我同後面個女仔同一時間問 “咩呀?”,婷婷同個女仔既男朋友同一時間答 “唔知呀!”,哈~睇梗戲都忍唔住爆笑~
…今朝又同車li發生d好白痴既事喇~一番到學校Vicki就同我地講 “隔離學校有消防車呀~”我地研究左一陣就入課室錄音喇,突然,一聲火警鐘響,我同車li妳眼望我眼,二話不說就開始執野,聽到Madeleine好平靜咁講一句 “ this is fire alarm,you have to go!”,我同車li就✈埋書包走人,一起身,先知其他人全都輕輕鬆鬆,我地好唔明~…哈哈~原來只係火警演習!好彩冇俾人睇到我地果個驚慌失措個樣喳~
…麥米強尾3次開組,多謝2位咁盡心既查經組長,我有真心讚Bill好叻架~其實我都真係好開心,因為我知道凡係阿蘇既fds都好憎我~我初初都好擔心Bill會針對我,不過經過左1年既相處,我先知道佢係一個極其善良既男仔,頭腦又轉得快~雖然團長三番四次咁叫我唔好讚壞佢,不過我真係忍唔住呀~你知啦,對於我lee d智障黎講真係好羨慕架嘛~而佢係後期開始對我都有笑容時,我放下左一半大石,今日佢仲同我講野~我真係覺得我地之間既仇怨冇左喇~我真係好相信我地果組好有神既帶領,好有祝福~我一定要讓lee個恩典發揚落去呀~

台長: 砵仔
人氣(11) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文