24h購物| | PChome| 登入
2004-04-28 14:08:27| 人氣68| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無頭東宮之傻瓜蛋篇

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

现 開心的校園生活
现 開心的教會生活
现 開心的愛情生活
现 充滿歡樂笑聲的生活,車li某日﹕「妳有冇鏡呀?」
我以為佢要,差d要拎俾佢時,佢再補充﹕「妳照下自己有邊分鐘唔係e起棚牙既?」哈~
…真係好多謝神,滿心知足既日子並唔係成日都有,但我一定會好好珍惜依家擁有既一切架~
…唔知點解最近發現身邊既人都好有趣,帶俾我好多歡樂,適當既時候會給予關心同鼓勵,好warm呀~~ 每次諗起都會發出會心既微笑~~^糖糖^ 衷心多謝~

*有人話我似隻蛋,所以一定要送隻蛋俾我,咁究竟係笨蛋定係砵蛋呀?
**兌現承諾,我一定會在你身邊架~
***黎梗既週會,大家加油呀~ yeah…

p.s. 有件事實在需要道歉,昨天在208電腦前一時口快講錯野,有關同學絕對會明白我講梗咩~ 真的真的對不起,我實在唔係有心架,希望你唔好擺係心,如果你睇到lee篇 “啟示” 請告知一聲~ really sorry呀! ^^

台長: 砵仔
人氣(68) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文