24h購物| | PChome| 登入
2004-05-18 08:20:00| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

無題

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

…尋日同毓b去睇戲~ 無痛失戀! 第1次要用腦睇既戲,不過真係好好睇,故事中講一d失戀既人去進行洗腦! 主角係占基利& 琦溫斯莉,其實lee套戲都幾感動,占基利d記憶洗到一半時,佢突然好唔捨得,唔想第2朝就完全忘記拍左2年拖既琦溫斯莉…而盡力企圖停止從夢境掙扎起身! 不過最後2個主角都被洗左腦…但緣份就係咁玄喇,洗腦後,佢地仍然相遇,仍然做左情侶…lee套戲同車li前排介紹我睇既一本書都好似,又係講洗腦既! 我最深刻果句就係 “其實唔使洗腦,時間耐左你都一樣可以忘記佢!” 我真係相信lee句野係真,曾經受過既愛情傷痛,已經完全忘記晒…無論d回憶仲有幾鮮明,但當中既痛同埋感覺已經完全消失左…我唔會講後悔,但我會覺得如果冇從前,我依家會更完美~
…我d脾氣到依家都仍然改不了,星期五同Kev同學嗌大交,其實為既只係好小事,我都唔想為左咁小事而last先失去一個朋友~雖然唔知人地一直當唔當我係朋友! 不過今個星期係我地最後既校園生活喇,如果帶左lee d回憶去畢業,對我會係個遺憾! 講真,到依家我都唔知自己做錯d乜,只係我接受唔到車li講既 “佢為妳好” 既表達方法jei~ 不過,如果可以既話,我都想 “和談”呀~

* 完全feel到羅倫斯對我地既唔捨得,係lee間學校4年,我最唔捨得既都係佢!
** 車li既命運又傳左俾我啦~ 快d走…唔想惹d 劫番黎呀!
*** 10月份,一齊游生命中最富恩典既水

台長: 砵仔
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文