24h購物| | PChome| 登入
2002-11-13 18:42:03| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

閒話笑說1

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


副校長

副校長:「各位同學好!我姓施!副校長!叫我施捨或施副!這位姓邱!是訓導!」
湛憲周:「嘩!呢個肥邱係訓導呀!咁遲D實升做副校長啦!」

各位人兄,肥邱是否能升職呢?小刀認為不能.為何?
姓施的副校長叫施副,那姓邱的副校長叫什麼好呢?
「邱副」定「邱副校長」?學生叫副校長「邱副」,好聽嗎?
學校裏只有老師叫學生「邱褲」,沒有學生叫副校長「邱副」.
肥邱要做副校長,只怕職升不夠三天就要嚷著降職.
幸好施sir不是姓除,否則又有一篇笑話.



假紙

老師:「要假紙呀!到樓下問Carol o羅!」
12a :「Carol唔係女人名黎咩?乜下面個男人同mandy一樣叫Carol ar?」
老師:「......」



兒童玩具控股有限公司

如果周sir不當老師,要改行賣上市兒童玩具,
小刀建議把公司名改為「兒童玩具屁股有限公司」會比較好.
口號是:「要食龜靈膏,認住佢汁鬚;細路喊玩具,記住佢屁股!」
雖然「具」和「股」不怎押韻,不過「巨股」一字,
小朋友一聽就明,一看就懂,又何需押韻?



倒掛

漢奸 :「班際足球就黎啦,組唔組隊踢呀?」
joe :「我呢D魚腩部隊,邊識踢波架......」
gary :「有冇免費波鞋供應先?」
12a :「我唔夠氣,唔使搵我.」
漢奸 :「咁阿恆踢唔踢呀?」
恆(禮貌地):「咳...我唔識踢波...咳......我淨係識倒掛...咳...」
漢奸 :「‧‧‧‧‧‧」



不算是錢

如果三十塊錢不算是錢,那沒,十二飛就不算什麼飛了.
起碼要三十發加一滴才算是飛.



吟詩

Joe:「Pet兒彎彎照九州!」
12a:「周兒PetPet昂狗狗!」------作於在 "如花的周sir,似月的大pet" 前



周sir放屁

不知道周sir放起屁來會否很響?他的屁股這麼大,在氣孔前面會
形成一道極窄的縫.屁來時------原理就像吹口哨一樣------
臭不臭不知道,不過聲音肯定就是"啤~咇~"......
「吹到啤一聲」這一句,極可能就是出自周sir身上.
Joe不就是試過「俾佢吹到啤一聲」了?




瑪花修身

Carol:「周sir是不是去過瑪花了?」




Normal

「生於鼻裏面o既毛叫鼻毛,生於雞雞側面o既毛叫雞毛,
至於生於law pet 外面o既毛,我地稱之為Normal.」
------節錄自<<毛語錄‧Normal學者‧熊人Joe>>



一滴與十二飛

Royal:「借支水黎飲飲~」
Joe :「o拿!接住!」
(Royal 楂住支水不足兩秒就拋回給 Joe)
Joe :「o下!飲完架喇?」
Royal:「係呀!我飲一滴等如你飲一啖架喇~」
12a :「嘩!咁你食一粒飯咪等如我地食一碗飯?
訓一分鐘等如我地訓一粒鐘??」
Royal:「哈唔係喇~」
12a :「嘩......你一滴就等如我十二飛o羅......」
Royal:「......」





施捨:「袋呢?袋呢?點解無哂D袋架!」
12a :「那要問問你媽媽有沒有吃成藥.」




EasyRaider,EasyBurster

情人如若很好奇
要有讓我跌爆的準備
如何承受這破旗
我怕沒有跌爆的準備
如何承受此爆旗
答案大概似剃刀鋒利




兵法

士氣如洪,一發不可收拾.------孫子兵法
有「避」而戰,一發不需收拾.------子孫兵法




大便的疑惑

大便:「不知道這波子能否塞進鼻孔裏?」




叉燒和豬扒

叉燒和豬扒,同出一轍,都是豬肉.雖然同樣美味,
不過對女孩子來說又是另一回事.




AMI

AMI = AIr Man IndustrIes------古代書院畢業典禮的軟硬底資助者



隔夜仇

司儀:「有請我地今日既嘉賓軟硬底煮食爐底強先生!」
全場即時應以熱烈掌聲.
Joe :「呀??爐底強呀??露體狂定露底強呀???」
Mandy :「佢老豆係咪同佢有仇?」
12a :「父子邊有隔夜仇架,梗係佢老豆同佢老母隔左一夜情仇喇.」




精華護膚面膜??「精」「嘩」互敷互摸??

鄭瘦人:「我用左七塊之麻,出到黎已經靚到d人嘩嘩聲喇」
12a :「我打左七飛之麻,出到黎已經嚇到d人嘩嘩聲喇」
------錄自SM2<<蛋白互敷面‧精華互摸>>廣告



台長: knIfe
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 圖文創作(詩詞、散文、小說、懷舊、插畫)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文